امروز:21 اردیبهشت 1403

ال جی از اولین نمایشگر OLED خمیده خود با نرخ تازه سازی 240 هرتز در IFA رونمایی کرد

ال‌جی مانیتورهای پریمیوم آینده خود را در IFA برلین امسال ارائه کرده است و یکی از مدل‌هایی که رونمایی کرد، یک صفحه نمایش خمیده 45 اینچی است که به‌طور خاص برای تجربه‌های بازی جذاب‌تر طراحی شده است. این شرکت می گوید که مدل (45GR95QE) اولین نمایشگر منحنی آن تحت نام تجاری UltraGear مانیتورهای بازی است و همچنین اولین نمایشگر OLED آن با نرخ تازه سازی 240 هرتز است. نسبت تصویر 21:9 برای نمای فوق عریض، وضوح WQHD (3440 x 1440) دارد و از HDR10 و HDMI 2.1 پشتیبانی می کند.

قرار است نسبت تصویر و طراحی بدون حاشیه مانیتور به همراه انحنای 800R آن به گیمرها این حس را بدهد که واقعاً در بازی خود هستند. ال‌جی حتی یک پوشش ضد تابش و انعکاس کم به صفحه نمایش داده است تا احساس تماشای بازی روی صفحه نمایش را کاهش دهد. اگر همه اینها آشنا به نظر می رسند، به این دلیل است که Corsair به تازگی یک مانیتور بازی 45 اینچی با کیفیت 1440p به نام Xeneon Flex را که با همکاری ال جی توسعه داده است، راه اندازی کرده است. با این حال، برخلاف این مدل UltraGear، این مدل دارای طراحی قابل خمشی است که می تواند از نظر انحنای مستقیم به 800R برسد.

ال‌جی علاوه بر نمایشگر منحنی ۴۵ اینچی آینده، هوش مصنوعی UltraFine Display Ergo را نیز در IFA به نمایش گذاشته است. صفحه نمایش 31.5 اینچی دارای یک دوربین داخلی است که سطح چشم کاربر را کنترل می کند و سپس به طور خودکار ارتفاع و شیب آن را تنظیم می کند تا کاربر برای مدت طولانی در یک موقعیت ثابت بماند. متأسفانه ال‌جی قیمت و در دسترس بودن مانیتورها را فاش نکرد، بنابراین علاقه‌مندان باید منتظر اطلاعات بیشتر باشند.

اشتراک گذاری