امروز:21 اردیبهشت 1403

Duolingo در حال گسترش به دروس ریاضی و آموزش مغز است

Duolingo امروز رویداد سالانه Duocon خود را برگزار می کند تا برخی از کارهایی که روی آن کار می کند را نشان دهد. یکی از چیزهای بزرگی که این شرکت در راه است، اپلیکیشنی به نام Duolingo Math است که اولین حرکت آن خارج از یادگیری زبان است.

برنامه دارای دو عنصر اصلی است. اولی یک دوره ریاضی است که برای بچه های مقطع ابتدایی طراحی شده است. همانطور که انتظار می رود اگر از برنامه اصلی استفاده کرده باشید، Duolingo درس های ریاضی کوتاه و گیمیفی را ارائه می دهد. این برنامه همچنین دارای یک جزء آموزش مغز است که برای افراد 13 سال و بالاتر طراحی شده است. ایده این است که به شما کمک کند مهارت های ریاضی و تفکر روزمره خود را بهبود بخشد.

در همین حال، Duolingo قرار است دوره زبان دیگری را اضافه کند. این بار برای زولو است که رایج ترین زبان اول آفریقای جنوبی است. Duolingo گفت که معرفی دوره زولو بخشی از تلاش های آن برای افزایش آگاهی فرهنگی از زبان های کمتر مطالعه شده و در معرض خطر است.

علاوه بر این، این شرکت نگاهی به طراحی مجدد Duolingo ABC، یک برنامه سوادآموزی برای کودکان، ارائه خواهد کرد. Duocon همچنین شامل جزئیات برخی از ویژگی های اجتماعی آینده می شود. یکی از آنها Friends Quest نام دارد. Duolingo می‌گوید امیدوار است به مردم کمک کند تا زمانی که برای اهداف یادگیری زبان خود تلاش می‌کنند، سرگرمی بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری