امروز:21 اردیبهشت 1403

آمازون خدمات بهداشتی از راه دور خود را تعطیل می کند

به گزارش واشنگتن پست، آمازون قصد دارد تا پایان سال خدمات مراقبت از راه دور خود را متوقف کند. طبق گزارش ها، این شرکت در جلسه روز چهارشنبه به کارکنان این تصمیم را اعلام کرد. انتظار می رود در نتیجه ده ها کارمند شغل خود را از دست بدهند.

آمازون بلافاصله به درخواست Engadget برای اظهار نظر پاسخ نداد. نیل لیندسی، معاون ارشد سلامت آمازون در یادداشتی که این شرکت با The Post به اشتراک گذاشت، به کارمندان گفت: «این تصمیم ساده گرفته نشد و تنها پس از چندین ماه بررسی دقیق مشخص شد. اگرچه اعضای ثبت‌نام شده ما جنبه‌های زیادی از Amazon Care را دوست دارند، اما این پیشنهاد به اندازه کافی برای مشتریان سازمانی بزرگی که مورد نظر ما بوده‌ایم نیست، و قرار نیست درازمدت کار کند.

تصمیم آمازون برای تعطیلی این سرویس تعجب آور است، زیرا این شرکت تنها سال گذشته اعلام کرد که در حال گسترش در دسترس بودن خود برای کارگران و شرکت های بیشتری در سراسر ایالات متحده است. علاوه بر این، آدام جاسی، مدیر عامل آمازون، Amazon Care را در نامه سال 2021 خود به سهامداران برجسته کرد و از این پلت فرم به عنوان نمونه ای از “نوع نوآوری تکراری” نام برد که فصل بعدی شرکت را هدایت کرد. اخیراً، این شرکت قراردادی برای خرید ارائه دهنده خدمات بهداشتی One Medical به مبلغ 3.9 میلیارد دلار منعقد کرده است.

اشتراک گذاری