امروز:31 اردیبهشت 1403

افشاگر توییتر در مورد “شکست های امنیتی گسترده” شرکت در جلسه استماع سنا شهادت می دهد

رئیس سابق امنیت توییتر در جلسه استماع سنا در مورد اقدامات امنیتی این شرکت شهادت خواهد داد. Peiter “Mudge” Zatko، که اخیراً با یک شکایت افشاگر طولانی بر اساس تجربیات خود در این شرکت به صورت عمومی منتشر شد، در جلسه استماع کمیته قضایی در 13 سپتامبر حاضر خواهد شد.

“آقای. سناتور دیک دوربین، رئیس کمیته در بیانیه‌ای گفت: ادعاهای زاتکو درباره شکست‌های امنیتی گسترده و دخالت بازیگران خارجی در توییتر نگرانی‌های جدی را برانگیخته است. «اگر این ادعاها دقیق باشند، ممکن است خطرات خطرناکی برای حفظ حریم خصوصی داده ها و امنیت برای کاربران توییتر در سراسر جهان نشان دهند.»

این جلسه یک روز پس از آن اعلام شد که زاتکو با این ادعا که توییتر در رسیدگی به مسائل امنیتی متعدد “به شدت سهل انگاری” کرده است، علنی شد. با این حال، برخی از انفجاری‌ترین اتهامات وی، معاملات توییتر با دولت‌های خارجی و بازیگران دولتی را احاطه کرده است که به گفته او می‌تواند امنیت ملی ایالات متحده را تهدید کند.

توییتر قبلاً به ادعاهای زاتکو پاسخ داده بود و گفته بود که «پر از نادرستی است». و مدیر عامل پاراگ آگراوال گزارش شده است که به کارکنان توییتر گفته است که زاتکو به دلیل “به دلیل رهبری ناکارآمد و عملکرد ضعیف” اخراج شده است، اما شرکت هنوز به طور علنی به این اتهامات رسیدگی نکرده است.

اشتراک گذاری