امروز:7 اردیبهشت 1403

بازیکنان «PowerWash Simulator» اکنون می توانند به تحقیقات سلامت روان کمک کنند

بازیکنان PowerWash Simulator اکنون می توانند در یک پروژه تحقیقاتی شرکت کنند که به ارتباط بین بازی و سلامت روان می پردازد. توسعه‌دهنده FuturLab با محققان مستقل مؤسسه اینترنت آکسفورد برای آنچه که آن را یک “مطالعه تحقیقاتی ناشناس منحصر به فرد با محوریت رفاه بازیکنان PowerWash Simulator” می‌نامد، همکاری کرده است.

FuturLab می گوید در حال کار بر روی جوایز درون بازی برای شرکت کنندگان است. اگر می خواهید در این بازی شرکت کنید، به یک نسخه از بازی در استیم نیاز دارید. همچنین باید یک بیلد جداگانه از PowerWash Simulator را دانلود کنید. از منوی Betas در قسمت Properties، گزینه “research-edition – Research Edition 2022” را انتخاب کنید.

همانطور که Eurogamer اشاره می کند، این ساخت دو نوع داده ناشناس را در اختیار محققان قرار می دهد. آنها اطلاعاتی در مورد پیشرفت بازیکنان، خرید اقلام و سایر فعالیت‌ها به عنوان بخشی از مجموعه داده “پایه تله متری” دریافت خواهند کرد.

نوع دوم داده ها از طریق سؤالاتی به دست می آیند که محققان می توانند از بازیکنان در مورد تجربه آنها بپرسند. ظاهراً برای پاسخ دادن به این موارد، بازیکنان فقط چند ثانیه طول می کشد. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود از طریق یک بازخورد به محققان ارائه دهند
این محتوا به دلیل ترجیحات حریم خصوصی شما در دسترس نیست. تنظیمات خود را در اینجا به روز کنید، سپس صفحه را دوباره بارگیری کنید تا آن را ببینید.

پیشرفت بازی شما بین بازی معمولی و نسخه پژوهشی منتقل نمی‌شود (اگرچه شرکت در این مطالعه برای شما پاداش‌های زیبایی در بازی اصلی به همراه خواهد داشت). این برای کمک به اطمینان از سازگاری داده های مطالعه و جلوگیری از مشکلات مربوط به ذخیره داده ها است. علاوه بر این، نسخه Research دارای حالت چند نفره نخواهد بود و فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. FuturLab اضافه کرد که نسخه Research حداقل به مدت سه ماه در دسترس خواهد بود.

PowerWash Simulator، حداقل از نظر تجربه من، یک بازی آرامش بخش است. فقط شما هستید، یک واشر برقی، شاید یک یا دو دوست، شاید مقداری صابون و مقدار زیادی تفاله مجازی که باید از بین ببرید. درک اینکه چرا بسیاری از مردم ممکن است آن را تسکین دهنده بدانند، سخت نیست.

تعدادی از مطالعات در مورد مزایای بازی بر سلامت روان و تندرستی در طول سال ها با نتایج متفاوت انجام شده است. یکی پیشنهاد کرد که بازی Animal Crossing: New Horizons و Plants vs Zombies: Battle for Neighborville، که هر دو ویژگی‌های بازی اجتماعی قوی دارند، ممکن است برای شما خوب باشد (این مطالعه در ماه‌های اولیه همه‌گیری COVID-19 انجام شد). با این حال، مطالعه‌ای که اخیراً منتشر شده است، که عادات بازی تقریباً 40000 نفر را مورد بررسی قرار می‌دهد، نشان می‌دهد که بازی تأثیر قابل‌توجهی بر سلامتی ندارد.

اشتراک گذاری