امروز:16 اردیبهشت 1403

مارک زاکربرگ پس از تمسخر گسترده آواتارهای Horizon وعده “به روز رسانی های بزرگ” را داد

مارک زاکربرگ می گوید که متا پس از به اشتراک گذاشتن تصویری از آواتار واقعیت مجازی خود که به طور گسترده مورد تمسخر قرار گرفته بود، «به روز رسانی های عمده» را برای گرافیک واقعیت مجازی خود برنامه ریزی کرده است. او گفت که این شرکت جزئیات بیشتری در مورد تغییرات در کنفرانس آتی Connect خود به اشتراک خواهد گذاشت.

این تصاویر در ابتدا هفته گذشته همراه با اعلامیه ای مبنی بر راه اندازی Horizon Worlds در فرانسه و اسپانیا به اشتراک گذاشته شد. اسکرین شات یک آواتار تقریباً بی‌نظیر زاکربرگ را در مقابل برج ایفل واقعیت مجازی و ساگرادا فامیلیا بارسلون نشان می‌دهد. این تصویر به سرعت در توییتر زندگی خود را به خود گرفت زیرا مردم گرافیک های کم رزولوشن و آماتور را مسخره می کردند. به طور خاص، بسیاری این سوال را مطرح کردند که چرا آواتار زاکربرگ تا این حد صاف و بی‌جان بود، در حالی که این شرکت میلیاردها دلار هزینه کرده و آینده خود را برای موفقیت متاورس به خطر انداخته است.

اگرچه زاکربرگ مستقیماً به این انتقادها نپرداخت، اما تصدیق کرد که تصویری که قبلاً به اشتراک گذاشته بود “بسیار اساسی” بود و قول بهبودهایی را داد. آخرین پست او شامل دو رندر جدید، بسیار دقیق تر و واقعی تر بود: آواتار او و صحنه ای در فضای باز که خرابه های باستانی را به تصویر می کشد.
زاکربرگ نوشت: «می‌دانم عکسی که در اوایل این هفته پست کردم بسیار ابتدایی بود – خیلی سریع برای جشن پرتاب گرفته شد. گرافیک Horizon توانایی بسیار بیشتری دارد – حتی روی هدست – و Horizon خیلی سریع در حال بهبود است.

اشتراک گذاری