امروز:10 اردیبهشت 1403

دیگر میتوانید Reels را از اینستاگرام به فیسبوک ارسال کنید

علیرغم برخی گام‌های اشتباه در اینستاگرام، متا در تلاش برای رقابت بهتر با TikTok، برنامه خود را برای تبدیل Reels به جزء بزرگ‌تر برنامه‌های خود پیش می‌برد. این به‌روزرسانی‌های متعددی را برای Reels به‌ویژه در بخش فیس‌بوک منتشر می‌کند. برای یک چیز، همه اکنون می توانند با زدن یک دکمه، Reels را از اینستاگرام به فیس بوک ارسال کنند. متا پیشنهاد می کند که این ممکن است به سازندگان کمک کند تا مخاطبان خود را در برنامه ها افزایش دهند و از محتوای خود در هر دو پلتفرم کسب درآمد کنند.

علاوه بر این، فیس بوک اکنون راهی برای ایجاد خودکار Reels با استفاده از story هایی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید ارائه می دهد. ایده این است که به مردم کمک کنیم تا با کمی تلاش اضافی Reels را ایجاد کنند. علاوه بر این، فیس بوک گزینه های ریمیکس Reels بیشتری را به دست آورده است که متا قبلاً آن را به اینستاگرام معرفی کرده بود. اکنون می‌توانید ویدیوی خود را پس از Reels اصلی که در حال ریمیکس کردن آن هستید، علاوه بر داشتن گزینه side-by-side نشان دهید.

در جای دیگر، استیکر Add Yours که در استوری ها محبوب شد، در اینستاگرام و فیسبوک به Reels می آید. ایده این است که سایر کاربران را تشویق کنیم تا در یک ترند شرکت کنند. اگر درخواست Add Yours خود را ایجاد کنید، هر حلقه ای که از برچسب استفاده می کند در یک صفحه اختصاصی ظاهر می شود. شخصی که درخواست را ایجاد کرده است به طور برجسته در صفحه نمایش داده می شود. بنابراین، اگر یک ترند Add Yours شروع شود و شما پشت آن باشید، می‌تواند به شما در افزایش مخاطبانتان کمک کند.

در همین حال، ویژگی Stars tipping فیس بوک به زودی برای همه سازندگان واجد شرایط در این پلتفرم در دسترس خواهد بود. سازندگان همچنین از طریق Creator Studio به اطلاعات آماری Reels بیشتری دسترسی خواهند داشت (با معیارهایی از جمله دسترسی، دقیقه‌های بازدید و میانگین زمان تماشا) تا به آنها کمک کند بفهمند چه محتوایی برای مخاطبانشان کار می‌کند.

متا برای رسیدن به TikTok راه درازی در پیش دارد، اما شاید این ویژگی‌ها به شما کمک کند، به خصوص که تعامل با Reels در هر دو پلتفرم در حال رشد است. TikTok تقریباً هنوز یک سر و گردن از همه بالاتر است. گزارش اخیر Pew Research نشان می دهد که 16 درصد از نوجوانان آمریکایی «تقریباً دائما» از این برنامه استفاده می کنند، در حالی که این میزان برای اینستاگرام 10 درصد و برای فیس بوک دو درصد است.

اشتراک گذاری