امروز:7 اردیبهشت 1403

اوبر در پاییز امسال برنامه پاداش رایگان خود را تعطیل می کند

اوبر برنامه وفاداری رایگان خود را متوقف می کند. در یک صفحه پشتیبانی که توسط The Verge مشاهده شد، این شرکت گفت که Uber Rewards را در اول نوامبر تعطیل خواهد کرد. کاربران تا پایان آگوست فرصت دارند امتیاز کسب کنند و آخرین روز برای بازخرید جوایز در 31 اکتبر است.

Uber Rewards که در سال 2018 اعلام شد، به مشتریان این فرصت را داد که در هر تراکنش Uber و Uber Eats امتیاز کسب کنند. این برنامه دارای چهار سطح عضویت است که اعضا در هر مرحله امتیازات جدیدی را باز می کنند. به عنوان مثال، سطح پلاتین شامل محافظت در برابر افزایش قیمت و دریافت اولویت در فرودگاه ها می شود. Uber جایگزینی مستقیم برای Uber Rewards ارائه نخواهد کرد. در عوض، این شرکت قصد دارد برنامه عضویت پولی Uber One خود را تبلیغ کند. این سرویس 10 دلاری در ماه همراه با مزایایی مانند تحویل رایگان Uber Eats و پنج درصد تخفیف برای سواری از رانندگان با رتبه برتر Uber است.

این شرکت در ایمیلی در مورد تعطیلی گفت: «از اینکه بخشی از Uber Rewards هستید متشکریم. سواری فوق‌العاده‌ای بود، اما ما تصمیم گرفتیم به زودی به Rewards پایان دهیم، زیرا تمرکز خود را به برنامه عضویت Uber One جدید خود تغییر می‌دهیم. Uber به کاربران موجود Rewards یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه به Uber One می دهد. پس از اتمام آن دوره، اگر می‌خواهید مزایای مرتبط با برنامه را حفظ کنید، باید مشترک شوید.

اشتراک گذاری