امروز:6 اردیبهشت 1403

با این ابزار کدهای هگز مناسب برای طرح های خود را بیابید

یافتن منبع الهام برای پروژه های هنری آسانتر میشود، به خصوص در مورد رنگ. شما می توانید یافته های خود را بر روی تابلوهای مود سازماندهی کنید و حتی از ایلستریتور برای ایجاد سایه استفاده کنید، اما اگر رنگ مناسب را در طبیعت پیدا کنید، به یک ابزار قطره چکان واقعی نیاز دارید تا کد هگز آن را برای استفاده بعدی بکشید.

اینجاست که Nix Mini می تواند کمک کند. این حسگر رنگی که اکنون با قیمت 84 دلار به فروش می رسد، به شما امکان می دهد سطوح زیادی را اسکن کنید تا مطابقت های دقیق را بکشید، که می توانید آنها را برای پروژه های آینده ذخیره کنید یا با مشتریان و خلاقان دیگر به اشتراک بگذارید. به‌علاوه، به اندازه‌ای کوچک است که در کیف یا جیب قرار می‌گیرد، و برای طراحانی که از الهام گرفتن از دنیای اطراف خود لذت می‌برند، آن را به یک وسیله حمل روزمره تبدیل می‌کند.

استفاده از Nix Mini ساده است. ابتدا برنامه موبایل Nix Digital را دانلود کنید، از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شوید و سطحی مانند دیوار رنگ شده، روکش وینیل، کت چرمی یا پیچ پارچه را اسکن کنید. Mini نور محیط را مسدود می کند تا خواندن دقیقی را به عنوان کدهای sRGB، CMYK و LAB به تلفن شما ارسال کند. می توانید چندین اسکن را در پالت های رنگی سازماندهی کنید تا در پروژه های طراحی گرافیکی خود از آنها استفاده کنید.

در همین حال، اگر یک طراح داخلی، پیمانکار عمومی یا نجار هستید، ممکن است رنگ های Nix را بسیار ارزشمند بیابید. این برنامه بیش از 100000 پیشنهاد برای رنگ های رنگ از برندهایی مانند بنجامین مور، دولوکس، فارو و بال و شروین ویلیامز ارائه می دهد. از طرف دیگر، اگر مشتری هستید، می‌توانید این پیشنهادات را با پیمانکاران خود در میان بگذارید تا آنها دقیقا بدانند که می‌خواهید پروژه شما چگونه به نظر برسد.

خریدار تایید شده رونالد اس. به اشتراک گذاشت: «این محصول برای تطبیق رنگ های قدیمی که از رنگ اصلی خود تغییر رنگ داده است عالی است. سنسور رنگ مرا از رنگ آمیزی کامل دیوار نجات داده است. به طور مشابه، مشتری دیوید اچ گفت: «ما از Nix برای تطبیق رنگ با تعمیرات دیوار خشک استفاده کردیم. خیلی خوب کار کرد، یک شگفتی خوشایند بود، زیرا رنگ قدیمی کمی تغییر کرده بود (اکسید شده) از یک محل تعمیر به مکان دیگر.

اشتراک گذاری