امروز:20 اردیبهشت 1403

Spotify در آخرین نسخه ازمایشی خود به طور مستقیم به طرفداران بلیط می فروشد

Spotify بی سر و صدا وب سایت جدیدی را راه اندازی کرده است که در آن طرفداران می توانند بلیط کنسرت های هنرمندان مورد علاقه خود را مستقیماً از پلت فرم استریم خریداری کنند. هیچ هیاهویی در مورد راه اندازی Spotify Tickets وجود ندارد، زیرا در حال حاضر کاملاً یک محصول آزمایشی است و فقط برای تعداد محدودی از رویدادهای آینده هنرمندان بلیط های پیش فروش می فروشد. اولین هنرمندان پورتال عبارتند از Limbeck، Annie DiRusso، Dirty Honey، Crows، TOKiMONSTA، Four Year Strong و Osees. طبق گفته MusicAlly، بلیت‌هایی که Spotify از امروز شروع به فروش می‌کند، از تخصیص پیش‌فروش هنرمندان برای کنسرت‌های آینده تامین می‌شود.

سرویس پخش موسیقی در حال حاضر یک فید رویدادهای زنده درون برنامه ای دارد که در آن به شرکای فروش بلیط از جمله Ticketmaster، AXS، DICE، Eventbrite و See Tickets پیوند می زند. همانطور که TechCrunch اشاره می کند، رویدادهای لیست شده در وب سایت جدید هنوز در فید رویدادهای زنده در دسترس نیستند، اگرچه ممکن است در آینده تغییر کند. صفحه پشتیبانی رسمی Spotify Tickets می‌گوید که این شرکت بلیط‌ها را از طرف شرکای رویداد، مانند مکان‌ها، تبلیغ‌کنندگان رویداد، کلوپ‌های طرفداران و خود هنرمندان می‌فروشد. این بدان معناست که آن شرکا قیمت بلیط ها را تعیین می کنند، اما Spotify هزینه رزرو را دریافت می کند که قول می دهد قبل از زدن دکمه خرید به خریداران اعلام کند.

این سرویس می تواند به یک جریان درآمد مهم از هنرمندانی تبدیل شود که ترجیح می دهند بلیط های خود را بفروشند. همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که بلیط ها توسط طرفداران واقعی خریداری می شود و نه توسط اسکالپرها. صفحه پشتیبانی این سرویس می‌گوید که خریداران نمی‌توانند بلیط‌ها را به جز در ایالت‌های منتخب «بازفروش، واگذار یا انتقال دهند». و از آنجایی که خریداران برای ورود به یک رویداد نیاز به ارائه کارت شناسایی دولتی دارند، در صورت تصمیم به فروش آن، باید مالکیت بلیط را منتقل کنند. این فرآیند کاملاً درگیر است و از فروشندگان می‌خواهد که با Spotify تماس بگیرند تا نام مربوط به بلیط را تغییر دهند.

Spotify به ما گفت که در حال حاضر چیز زیادی برای اشتراک گذاری ندارد، زیرا این سرویس فقط یک آزمایش است. در حال حاضر تاریخ عرضه رسمی – یا حتی تضمینی مبنی بر خروج از مرحله آزمایشی – برای محصول وجود ندارد. این سخنگو گفت: “در Spotify، ما به طور معمول محصولات و ایده های جدید را برای بهبود تجربه کاربری خود آزمایش می کنیم. برخی از آنها در نهایت مسیر را برای تجربه کاربری گسترده تر ما هموار می کنند و برخی دیگر فقط به عنوان یادگیری مهم عمل می کنند. Tickets.spotify.com جدیدترین ما است. ما در حال حاضر هیچ خبر دیگری برای به اشتراک گذاشتن در مورد برنامه های آینده نداریم.”

اشتراک گذاری