امروز:28 اردیبهشت 1403

مرکز خانواده اسنپ چت لیست دوستان فرزندانشان را به والدین نشان می دهد

اسنپ ​​چت یک پورتال کنترل والدین راه اندازی کرده است که به والدین اجازه می دهد تا مراقب باشند که نوجوانان جوانشان با چه کسانی چت می کنند. ویژگی جدید درون برنامه ای به نام Family Center به والدین لیست دوستان فرزندانشان و همچنین افرادی را که در هفت روز گذشته پیام داده اند نشان می دهد. توجه داشته باشید که والدین فقط می‌توانند ببینند که نوجوانانشان با چه کسی صحبت کرده‌اند، اما نمی‌توانند تاریخچه چت آنها را بخوانند. اسنپ ​​می‌گوید این مرکز برای «انعکاس نحوه تعامل والدین با نوجوانان خود در دنیای واقعی» طراحی شده است، زیرا می‌دانند (بیشتر) فرزندانشان با چه کسانی معاشرت داشته‌اند، اما به حرف‌های آنها گوش نمی‌دهند. گفتگو.

علاوه بر این، والدین می‌توانند به‌طور محرمانه حساب‌هایی را که فکر می‌کنند قوانین اسنپ را نقض می‌کنند، مستقیماً از مرکز خانواده گزارش دهند. در ماه ژانویه، اسنپ چت ویژگی توصیه دوست خود را به دنبال درخواست‌ها برای افزایش ایمنی در برنامه تغییر داد و ارتباط بزرگسالان با کاربران نوجوان را سخت‌تر کرد: به ویژه، نشان دادن حساب‌های متعلق به کاربران ۱۳ تا ۱۷ ساله را متوقف کرد. افزودن سریع نوجوانان همچنین نمی توانند پروفایل عمومی داشته باشند و باید دوستان مشترکی باشند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به‌علاوه، حساب‌های آن‌ها فقط در شرایط خاصی در نتایج جستجو نشان داده می‌شوند، مثلاً اگر کسی که جستجو می‌کند دوست مشترکی با او داشته باشد.

اسنپ ​​سال گذشته وعده داده بود که کنترل‌های والدین و سایر ویژگی‌های طراحی شده برای محافظت از کاربران زیر سن قانونی را در سرویس خود راه‌اندازی کند. این شرکت برنامه‌های خود را در جلسه‌ای فاش کرد که در آن قانون‌گذاران شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌هایی را که به نوجوانان ارائه می‌دهند، مانند Snapchat و TikTok، تحت فشار قرار می‌دهند تا برای محافظت از کودکان در پلتفرم‌هایشان بیشتر تلاش کنند.

مرکز خانواده کاملاً داوطلبانه است و نوجوانان همیشه می‌توانند در صورت تمایل پورتال را ترک کنند – حتی به آنها این حق داده می‌شود که دعوت والدین را برای پیوستن بپذیرند یا نادیده بگیرند. و از آنجایی که این ویژگی برای نوجوانان زیر سن قانونی ساخته شده است، کاربرانی که 18 ساله شوند به طور خودکار از این ابزار حذف خواهند شد.

این شرکت قصد دارد علاوه بر امکاناتی که قبلاً دارد، ویژگی‌های بیشتری را برای Family Center عرضه کند. این به والدین این امکان را می دهد که به راحتی جدیدترین دوستانی را که نوجوانانشان در هفته های آینده اضافه کرده اند ببینند. و در ماه‌های آینده، اسنپ کنترل‌های محتوا را برای والدین اضافه می‌کند، همچنین این امکان را برای نوجوانان فراهم می‌کند که هر زمان که یک حساب کاربری یا محتوایی را گزارش می‌کنند، والدین خود را مطلع کنند.

اشتراک گذاری