امروز:8 اردیبهشت 1403

Winamp، نرم افزار پخش صدا و موزیک با دریافت بروزرسانی جان تازه ای گرفت

Winamp نرم افزار موسیقی است که ظاهراً نمی میرد. Pitchfork اشاره می کند که توسعه دهندگان اخیراً اولین به روز رسانی برنامه کلاسیک MP3 (5.9 RC1 Build 9999) را در چهار سال گذشته منتشر کردند. در حالی که این یک تغییر چشمگیر در خارج نیست، تهیه کنندگان آن را به عنوان “نقطه” سال ها کار سخت، از جمله دو تیم و یک وقفه دیکته شده توسط همه گیر توصیف کردند. تغییرات قابل توجهی از جمله مهاجرت به یک پلت فرم توسعه بسیار جدیدتر وجود دارد.

این نرم افزار سابقه طولانی دارد. Winamp به‌عنوان نرم‌افزار پخش انتخابی در دوران دانلود موسیقی اولیه شهرت یافت – این مکان خانه همه MP3‌هایی بود که شما (یا احتمالاً والدینتان) از فروشگاه‌های دیجیتال نوپای و برنامه‌های همتا به همتا دریافت کرده‌اید. فرمت‌های متداول متعددی را پخش می‌کرد، و به خاطر پوسته‌های رابط و بصری‌سازهای بسیار قابل تنظیم آن شهرت داشت.

شرکت مادر AOL کار خود را در سال 2013 تعطیل کرد، سال‌ها پس از آن که برنامه‌های رقیب و گزینه‌های پخش مانند Spotify روی کار آمدند، اما این پایان کار نبود. Radionomy در سال 2014 Winamp را خریداری کرد تا به برنامه های موسیقی آنلاین خود کمک کند. و تیم اخیراً یک تجربه “کاملاً بازسازی شده” با ویژگی های پادکست و رادیو و همچنین ارتباط نزدیک تر با هنرمندان را وعده داده است.

اشتراک گذاری