امروز:10 فروردین 1403

لاجیتک و تنسنت در حال ساخت یک کنسول بازی ابری هستند

لاجیتک و تنسنت اعلام کردند که در حال کار بر روی یک دستگاه بازی ابری دستی هستند. آنها دانش سخت افزاری برند Logitech G را با مهارت نرم افزاری Tencent ترکیب می کنند. طبق یک صفحه فرود ، این دستگاه به طور آزمایشی Logitech G Gaming Handheld نامیده می‌شود.

لاجیتک گفت: این سیستم باید اواخر امسال به بازار بیاید و از خدمات بازی های ابری متعدد پشتیبانی می کند. Tencent و Logitech به ترتیب با تیم‌های Xbox Cloud Gaming و GeForce Now در مایکروسافت و NVIDIA کار می‌کنند، بنابراین انتظار دارید که این دستگاه حداقل از هر دو این پلتفرم‌ها پشتیبانی کند.

با توجه به بحران زنجیره تامین که تولید را تقریباً برای هر شرکت الکترونیکی دشوار می کند، مشخص نیست که آیا دستگاه واقعاً طبق برنامه ریزی شده به فروش می رسد یا خیر. با این حال، بسیاری از سرویس‌های بازی ابری از طریق برنامه‌های وب روی تلفن‌ها قابل دسترسی هستند، بنابراین دستگاه احتمالاً نیازی به پردازش زیادی ندارد. احتمالاً نیازی نخواهد بود که مانند Steam Deck قدرتمند باشد. استفاده از اجزای کم مصرف که به سختی به دست نمی آیند، می تواند ساخت دستگاه دستی را برای لاجیتک و تنسنت آسان تر کند. در هر صورت، باید در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه پیدا کنیم.

ما خوشحالیم که با Logitech G همکاری می کنیم تا در اواخر سال جاری یک بازی دستی بازی ابری را وارد بازار کنیم که تخصص Logitech G در سخت افزار را با تخصص Tencent Games در خدمات نرم افزاری ترکیب می کند.

— Tencent Games (@TencentGames) 2 اوت 2022
اشتراک گذاری