امروز:5 اردیبهشت 1403

آمازون لونا با جدیدترین تلویزیون های هوشمند سامسونگ عرضه می شود

در اوایل سال جاری، Samsung Gaming Hub Xbox Game Pass، NVIDIA GeForce Now، Google Stadia و سایر سرویس‌های بازی را به تلویزیون‌های هوشمند و مانیتورهای هوشمند سامسونگ آورد و قول داد به زودی سرویس‌های جدیدی مانند Amazon Luna را اضافه کند. به نظر می رسد به زودی امروز است: سرویس بازی ابری آمازون اکنون در تلویزیون های هوشمند سامسونگ 2022 در دسترس است.

سامسونگ می گوید که با Luna، مرکز بازی اکنون بیش از 1000 بازی در دسترس دارد. اکثر این بازی ها به هزینه اشتراک اضافی نیاز دارند، اگرچه اگر مشترک آمازون پرایم هستید، در حال حاضر به یک کتابخانه کوچک از بازی ها دسترسی دارید. خیلی کوچک. در حال حاضر کاربران Prime می توانند چهار بازی (Steel Assault، MYST، Control: Ultimate Edition و Garfield Kart: Furious Racing) همراه با اشتراک خود بازی کنند.

انتخاب بازی‌های رایگان با Prime هر ماه تغییر می‌کند، اما کاربران می‌توانند برای گسترش کتابخانه خود در کانال‌های اضافی مشترک شوند. به عنوان مثال، لونا پلاس شامل بازی هایی مانند Yakuza: Like a Dragon، Mega Man 11، Ghostrunner و Resident Evil VII است. Luna’s Retro Channel مجموعه ای از بازی های کلاسیک، از Centipede تا Street Fighter II را در خود جای داده است. کاربران همچنین می‌توانند مشترک کانال‌های دارای بسته‌های بازی یوبی‌سافت و جک‌باکس شوند که همگی بین ۴.۹۹ تا ۱۷.۹۹ دلار در ماه قیمت دارند. اگر مشترک شوید، بازی‌هایتان روی تلویزیون شما قفل نمی‌شوند: بازی‌های Luna در رایانه‌های شخصی، مک، تبلت و تلفن‌های هوشمند قابل پخش هستند.

اما اینکه همه این بازی ها چقدر خوب کار می کنند، به سرعت اتصال شما بستگی دارد. Amazon Luna و Xbox Game Pass هر دو حداقل سرعت اینترنت 10 مگابیت در ثانیه تا 20 مگابیت در ثانیه را در اتصال وای فای 5 گیگاهرتز توصیه می کنند – و البته، شما همچنین به تلویزیون هوشمند سامسونگ 2022 و یک گیم پد بلوتوث نیاز دارید. اگر همه اینها را دارید، بازی‌های Luna’s Free with Prime یک راه عالی است که پخش بازی را در تلویزیون خود امتحان کنید.

اشتراک گذاری