امروز:10 فروردین 1403

توییتر امیدوار است Spaces را با ایستگاه های موضوعی و خلاصه روزانه احیا کند

توییتر چت روم های صوتی Spaces خود را بازسازی می کند. این شرکت به TechCrunch تأیید کرده است که در حال توسعه آزمایشی برای تب Spaces در برنامه رسانه اجتماعی خود است. در حالی که دقیقاً به چه چیزی اشاره نشده است، اسکرین شات های اولیه کد تست از Watchful به یک رابط بازبینی شده با ویژگی های عمده اضافه شده اشاره می کنند. می‌توانید ایستگاه‌های موضوعی (مانند موسیقی یا ورزش) را مرور کنید یا یک خلاصه روزانه شخصی با تعداد انگشت شماری محتوا پخش کنید.

این شرکت به TechCrunch هشدار داد که صفحه‌های نمایش قدیمی هستند و آنچه را که در محصول نهایی می‌بینید منعکس نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که اصلاح‌شده از پشتیبانی Spaces برای برچسب‌های موضوعی استفاده می‌کند که به شما کمک می‌کند سریع یک چت روم مرتبط را پیدا کنید.

بازنگری می‌تواند به تازه‌واردها کمک کند Spaces را کشف کنند، نه اینکه آن را فراتر از کسب‌وکار و کاربران ارزهای دیجیتال که اغلب بر بحث‌ها مسلط هستند، گسترش دهند. در حالی که مشخص نیست در حال حاضر چند نفر از Spaces استفاده می کنند، رابط فعلی بیشتر کاربران قدیمی را هدف قرار داده است.

به موقع بودن یا نبودن به روز رسانی موضوع دیگری است. پدیده چت روم صوتی بخشی از شتاب خود را از دست داده است، با پیشگامی Clubhouse که با تغییر استراتژی، کارکنان خود را اخراج کرد. در حالی که توییتر، متا و اسپاتیفای همگی بلافاصله پس از به شهرت رسیدن کلاب هاوس وارد میدان شدند، مشخص نیست که این تلاش‌ها آغاز شده است. داده های داخلی به دست آمده توسط واشنگتن پست نشان می دهد که Spaces در تابستان گذشته با کمتر از 1 میلیون کاربر تا ژوئیه 2021 کاهش یافته است.

اشتراک گذاری