امروز:5 اردیبهشت 1403

سامسونگ در سال 2021 تقریباً 10 میلیون گوشی تاشو روانه بازار کرده است

چند هفته قبل از رویداد Unpacked بعدی خود، سامسونگ فاش کرد که “تقریبا 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو” را در سراسر جهان ارسال کرده است. در پستی در اتاق خبر سامسونگ، رئیس تجارت تجربه موبایل (MX) این شرکت، دکتر TM Roh، گفت که این افزایش 300 درصدی نسبت به سال 2020 است و او انتظار دارد آنچه که او آن را “رشد سریع” می نامد ادامه یابد. اکثر مشتریان تاشو آن، ظاهراً 70 درصد آنها، به سراغ فلیپ تاشو مانند رفتند. این اصلاً تعجب آور نیست: سامسونگ قبلاً اعتراف کرده بود که Flip 3 افراد بیشتری را نسبت به پرچمدارانش برای تغییر مارک ترغیب می کرد.

10 میلیون دستگاهی که Roh ادعا می کند سامسونگ در سال گذشته عرضه کرده است، به طور قابل توجهی بزرگتر از اعداد محموله IDC است که قبلاً منتشر شده بود. در گزارشی که توسط International Data Corporation در ماه فوریه منتشر شد، گفت: «شاهد محموله‌های جهانی تلفن‌های تاشو، شامل فاکتورهای تاشو و تاشو، در مجموع به 7.1 میلیون دستگاه در سال 2021 رسیده است.» هر رقمی که صحت داشته باشد، بخش MX سامسونگ در سال گذشته افزایش درآمد داشته است، که بیشتر به دلیل فروش بالای دستگاه‌های تاشو و جدیدترین دستگاه‌های گلکسی اس آن است.

علاوه بر ارائه به‌روزرسانی در مورد عملکرد دستگاه‌های سامسونگ، Roh همچنین تأیید کرده است که این شرکت مدل‌های Flip و Fold بعدی خود را در رویداد بعدی Unpacked خود معرفی می‌کند. او همچنین گفت که سامسونگ پیشرفت هایی را برای افزایش تجربیات کاربران با دستگاه های آینده انجام داده است:

“من از دیدن مردم برای کشف راه های جدید برای انجام بیشتر کارهایی که دوست دارند با تاشو جدید هیجان زده هستم… در Unpacked آینده ما در 10 آگوست، خواهید دید که تاثیر نوآوری ما فقط در مورد چیزی نیست. فناوری می تواند انجام دهد. این مربوط به کارهایی است که شما می توانید انجام دهید. ما بار دیگر از مهمترین منبع – کاربران Galaxy – الهام گرفته ایم تا محدودیت های ممکن را پشت سر بگذاریم. من نمی توانم صبر کنم تا پتانسیل های سامسونگ جدیدمان را به شما نشان دهم. تاشوهای Galaxy به عنوان ابزار نهایی هم برای بهره وری و هم برای ابراز وجود.”

رویداد آتی Unpacked سامسونگ در 10 آگوست ساعت 9 صبح به وقت شرقی برگزار خواهد شد. در کانال یوتیوب ما به ما بپیوندید تا پوشش خود را که حدود ساعت 8:40 صبح شروع می شود، هماهنگ کنید.

اشتراک گذاری