امروز:30 اردیبهشت 1403

پوسته‌های «Something Dbrand » باعث می‌شود گوشی شما شبیه گوشی Nothing 1 به نظر برسد

اکثر نظرات موافقند: Nothing Phone 1 دستگاهی چشمگیر است. اما به لطف در دسترس بودن محدود، برای خرید یکی از آنها خوش شانس هستید – به خصوص اگر در ایالات متحده یا کانادا زندگی می کنید. Dbrand را وارد کنید. این سازنده لوازم جانبی خط جدیدی از پوسته‌های «چیزی» را معرفی کرده است که نوید تغییر آیفون 13 پرو مکس، پیکسل 6 پرو یا گلکسی اس 22 اولترا را می‌دهد.

ممکن است فکر کنید Dbrand در اینجا با آتش بازی می کند و احتمالاً حق با شماست. برخی ممکن است ما را به دزدی متهم کنند. این پیشخوان ما است: ما چیزی دزدیدیم،» این شرکت در وب سایت خود می گوید. “این دزدی نیست – سرقت ادبی است، که قطعا جرم نیست. ما بررسی کردیم، دیبراند پس از اینکه یادآور شد که «زمان زیادی» صرف جدا کردن لوازم الکترونیکی کرده است، اضافه می‌کند، سرمایه‌گذاری که شرکت می‌گوید آن را «واجد شرایط منحصربه‌فرد برای پاره کردن یک طرح صنعتی و «تفسیر خلاقانه» آن برای دستگاه‌های دیگر می‌کند.

Dbrand با این نوع شیرین کاری های بازاریابی بیگانه نیست. در پایان سال گذشته، این شرکت زمانی که فروش پلی استیشن 5 سفارشی را به دنبال نامه توقف و توقف سونی متوقف کرد، خبرساز شد. چند روز بعد، این شرکت نسخه جدیدی از Darkplates خود را اعلام کرد و ادعا کرد که سونی پرونده قانونی علیه آن نخواهد داشت. ما این احتمال را رد نمی‌کنیم که کارل پی، بنیان‌گذار Nothing در این امر دخالت داشته باشد. Pei به‌خاطر استراتژی بازاریابی چریکی که OnePlus را روی نقشه قرار داده است، اعتبار زیادی دارد.

پوسته هایی برای خرید از طریق وب سایت Dbrand در دسترس است. می توانید یکی را با 24.95 دلار دریافت کنید.

اشتراک گذاری