امروز:31 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک از دادگاه خواست تا شروع محاکمه توییتر را تا فوریه 2023 به تعویق بیندازد

بلومبرگ گزارش می دهد که وکلای ایلان ماسک ادعا می کنند که توییتر برای محاکمه سریع غیرمنطقی در مورد ادعاهایی که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس به طور نادرست به پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید پلت فرم رسانه های اجتماعی پایان داده است، فشار می آورد. تیم حقوقی ماسک در شکایتی که روز جمعه در پاسخ به ژوئیه توییتر ارائه شد، نوشت: «درخواست ناگهانی توییتر برای سرعت چرخش پس از دو ماه کشش و مبهم‌سازی، آخرین تاکتیک آن برای پنهان کردن حقیقت در مورد حساب‌های هرزنامه است که به اندازه‌ای طولانی است که متهمان راه‌آهن بسته شوند».

دو طرف تلاش می‌کنند تا این پرونده در زمان‌بندی‌های متفاوت بررسی شود. توییتر با توجه به اینکه این قرارداد دارای تاریخ 24 اکتبر است، درخواست آزمایشی چهار روزه کرد که قبل از پایان سپتامبر به پایان خواهد رسید. در همین حال، تیم ماسک می گوید که این پرونده باید زودتر از 13 فوریه 2023 به محاکمه برود.
تبلیغات

وکلای ماسک با تکرار ادعای میلیاردر مبنی بر اینکه توییتر به دروغ حجم ربات‌ها را در پلتفرم خود نشان داده است، نوشتند: «اختلاف اصلی بر سر حساب‌های نادرست و هرزنامه برای ارزش توییتر اساسی است. “همچنین بسیار واقعی و متخصص است، به زمان قابل توجهی نیاز دارد، به زمان قابل توجهی برای کشف نیاز دارد.”

خوشبختانه، هیچ یک از طرفین نباید مدت زیادی منتظر بمانند تا بفهمند که چه زمانی رسیدگی ها شروع می شود. روز جمعه، قاضی دادگاه دلاور، کاتلین مک کورمیک، جلسه 90 دقیقه ای را برای 19 ژوئیه برنامه ریزی کرد. در این جلسه مک کورمیک استدلال هایی را برای محاکمه در سپتامبر خواهد شنید.

اشتراک گذاری