امروز:1 اردیبهشت 1403

نتفلیکس با مایکروسافت برای تبلیغاتی آتی مشارکت خواهد کرد

نتفلیکس شریکی برای لایه های تبلیغاتی آینده خود پیدا کرده است. روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با مایکروسافت در این تلاش همکاری کند. در یک پست وبلاگی منتشر شده توسط مایکروسافت، این غول فناوری گفت که به نتفلیکس تخصص فنی و فروش ارائه خواهد کرد.

ماه گذشته، وال استریت ژورنال پیشنهاد کرد که گوگل و کامکست از جمله نامزدهای پیشرو برای کمک به نتفلیکس برای ایجاد یک ردیف تبلیغاتی هستند. روز چهارشنبه، نتفلیکس اعلام کرد که مایکروسافت را برای “توانایی اثبات شده” غول فناوری برای حمایت از مشتریان خود انتخاب کرده است. گرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس گفت: “مایکروسافت انعطاف پذیری برای نوآوری در طول زمان در هر دو بخش فناوری و فروش و همچنین حفاظت از حریم خصوصی قوی برای اعضای ما ارائه کرد.” آنچه ذکر نشده این واقعیت است که مایکروسافت یک سرویس پخش رقیب را میزبانی نمی کند.

رید هستینگ، مدیرعامل نتفلیکس برای اولین بار فاش کرد که این شرکت در آوریل گذشته در حال بررسی طرح‌های ارزان‌تر است. این پذیرش پس از آن صورت گرفت که نتفلیکس اعلام کرد که 200000 مشترک خود را در سه ماهه اول سال 2022 از دست داده است. در آن زمان، هاستینگز گفت که این شرکت قصد دارد جزئیات برنامه های خود را “در یکی دو سال آینده” نهایی کند. نتفلیکس قرار است روز سه شنبه درآمد سه ماهه دوم خود را اعلام کند. طبق گزارش CNBC، این شرکت اخیراً به وال استریت هشدار داده است که ممکن است در سه ماه گذشته دو میلیون مشترک را از دست داده باشد.

اشتراک گذاری