امروز:6 اردیبهشت 1403

کارگران گوگل می توانند «بدون توجیه» در بین ایالت ها جا به جا شوند

گوگل در پاسخ به تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو جا به جایی در ایالت ها، به کارمندان اجازه می دهد بین ایالت ها تغییر مکان شغلی داشته باشند.. در ایمیلی که توسط The Verge به دست آمده است، مدیر ارشد شرکت، فیونا سیکونی، گفت که کارگران می‌توانند «بدون توجیه برای جابه‌جایی درخواست دهند» و کسانی که این درخواست‌ها را مدیریت می‌کنند «از وضعیت آگاه خواهند بود». Cicconi همچنین به کارگران یادآوری کرد که طرح مزایای کارکنان Google شامل اقدامات پزشکی می‌شود که در ایالتی که در آن زندگی و کار می‌کنند در دسترس نیست.

سیکونی در این ایمیل می‌گوید: «این یک تغییر عمیق برای کشور است که عمیقاً بر بسیاری از ما، به‌ویژه زنان تأثیر می‌گذارد». هرکس به روش خود پاسخ خواهد داد، خواه فضا و زمان لازم برای پردازش، صحبت کردن، داوطلب شدن در خارج از محل کار، عدم تمایل به بحث در مورد آن، یا کاملاً چیز دیگری.»
تبلیغات

تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو قانون overturn Roe v. Wade به عنوان بخشی از حکم خود در مورد سازمان بهداشت زنان دابز علیه جکسون، حق سقط جنین در قانون اساسی را حذف کرد. بر اساس تحلیلی که نیویورک تایمز در ماه مه منتشر کرد، 28 ایالت می توانند دسترسی به سقط جنین را در روزها و هفته های آینده ممنوع یا به شدت محدود کنند. برخی از ایالت‌ها مانند تگزاس قوانین به اصطلاح ماشه‌ای وضع کرده بودند که بلافاصله پس از تصمیم روز جمعه اجرایی شد.

تأثیرات چنین تغییر عظیمی در سیاست آمریکا در سراسر فناوری احساس شده است. چند ساعت پس از اعلام تصمیم دادگاه عالی، Flo، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ردیابی دوره، گفت که در پاسخ به نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی پس از این حکم، «حالت ناشناس» جدیدی را معرفی خواهد کرد. برخی از شرکت‌ها مانند متا نیز به کارمندان گفته‌اند که آشکارا درباره این حکم صحبت نکنند.

به‌روزرسانی ساعت 4:57 عصر به وقت شرقی: Google صحت ​​ایمیل را تأیید کرد و به Engadget گفت که از زمان صدور حکم دادگاه عالی، سیاست جابجایی خود را تغییر نداده است.

اشتراک گذاری