امروز:7 اردیبهشت 1403

شکایت زنی از پینترست که می گوید به ایجاد ان کمک کرده است

Pinterest اکنون باید با شکایت یکی از دوستان سابق یکی از بنیانگذاران خود روبرو شود که ادعا می کند او به ایجاد این پلتفرم کمک کرده است. بلومبرگ گزارش داد که قاضی دادگاه عالی شهرستان آلامدا، ریچارد سیبولت، روز پنجشنبه درخواست شرکت برای رد شکایت را رد کرد. کریستین مارتینز، شاکی، مدعی است که بن سیلبرمن، یکی از بنیانگذاران، از او خواسته تا به احیای این برنامه کمک کند. این استراتژیست بازار دیجیتال ادعا می کند که ویژگی های مرتبط با تابلوهای پینترست را توسعه داده است و یک برنامه بازاریابی برای جذب وبلاگ نویسان برای ترویج این پلت فرم، در میان مشارکت های دیگر، ایجاد کرده است.

مارتینز در ماه سپتامبر علیه این شرکت شکایت کرد و Pinterest در ماه دسامبر درخواست اخراج خود را ارائه کرد. این شرکت استدلال کرد که ادعاهای مارتینز خیلی قدیمی است که نمی تواند در محدوده قانون محدودیت قرار گیرد. سیبولت با این مخالفت کرد و گفت که مارتینز “به اندازه کافی ادعا می کند” که او و بنیانگذاران پینترست با تاخیر پرداخت غرامت موافقت کرده اند. Pinterest در سال 2019 عمومی شد، رویدادی که سیبولت آن را “تحول کننده” تلقی کرد و از نظر او تعهد شرکت به پرداخت پول مارتینز را امضا کرد.

در بیانیه ای به Engadget، مدیر ارشد ارتباطات Pinterest، LeMia Jenkins Thompson خاطرنشان کرد که دادگاه چندین ادعای مارتینز را رد کرده است. تامپسون همچنین اظهار داشت که “همانطور که حقایق آشکار می شود، ما مطمئن هستیم که شواهد تایید می کند که ادعاهای شاکی بی اساس است و بقیه این دعوای بی اساس باید رد شود.”

به گفته نیویورک تایمز، مارتینز هرگز به طور رسمی در این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو استخدام نشد و هرگز قرارداد کتبی امضا نکرد. در عوض، مارتینز استدلال می کند که این توافق بر اساس گفتگوهای او با اسکیرا و سیلبرمن، ضمنی بوده است.

مارتینز که یک وبلاگ نویس سابق سبک زندگی و بنیانگذار یک استارتاپ تجارت الکترونیک است، به تایمز گفت که مشتاق کمک به دوستانش است. «[… بنیانگذاران Pinterest] هیچ پیشینه بازاریابی یا تخصص در ایجاد محصولی برای زنان نداشتند.»

اشتراک گذاری