امروز:1 اردیبهشت 1403

چراغ های هوشمند جدید Philips Hue، اولین لامپ هوشمند قابل شارژ پرتابل است

Signify دسته ای از محصولات جدید نورپردازی هوشمند Philips Hue را معرفی کرده است، از جمله اولین لامپ قابل حمل و قابل شارژ خود که برای استفاده در داخل و خارج از منزل طراحی شده است. چراغ رومیزی قابل حمل Philips Hue Go دارای دستگیره سیلیکونی است تا بتوانید هر جا که می روید آن را با خود ببرید. با یک بار شارژ می تواند تا 48 ساعت دوام بیاورد و در صورت تمام شدن شارژ می توانید آن را با استفاده از پایه شارژ آن وصل کنید. از آنجایی که می‌توانید از لامپ در محیط‌ها و سناریوهای مختلف استفاده کنید، دکمه‌ای به همراه دارد که به شما امکان می‌دهد تمام صحنه‌های از پیش تعیین شده را بچرخانید تا نور مناسب را پیدا کنید. لامپ قابل حمل Philips Hue Go تا پایان تابستان با قیمت 160 دلار در ایالات متحده و 130 پوند در انگلستان در دسترس خواهد بود.

Signify همچنین سبک جدیدی از بیدار شدن با طلوع آفتاب را عرضه می کند. نور Hue که از آن استفاده می‌کنید، از یک انتقال رنگارنگ از آبی به نارنجی ملایم عبور می‌کند تا طلوع خورشید از افق را تقلید کند. این لامپ در کنار لامپ گرادیان جدید Philips Hue Signe در بلوط تا اواسط ژوئیه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. لامپ طبقه شیب دار با پایه چوبی طبیعی خود به گونه ای طراحی شده است که لهجه ای ظریف برای اتاق خواب باشد و 350 دلار به شما کمک کند. اما در بریتانیا، امروز با قیمت 300 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود. یک چراغ رومیزی گرادیان کوچکتر نیز با قیمت 200 پوند در بریتانیا عرضه می شود.
تبلیغات

علاوه بر لامپ ها، Signify نورهای پایینی جدیدی را با خروجی لومن افزایش می دهد که به آنها امکان می دهد نور کافی برای پر کردن اتاق های بزرگتر را فراهم کنند. چراغ های سفید و رنگی جدید در قوطی های 4 اینچی و 5/6 اینچی از امروز در ایالات متحده با قیمت های 50 دلار در دسترس خواهند بود. در نهایت، کلید شماره گیری جدید Philips Hue Tap با چهار دکمه وجود دارد که می تواند چراغ های هوشمند را در حداکثر سه اتاق جداگانه در خانه شما کنترل کند. همچنین از امروز با قیمت 50 دلار در ایالات متحده و 45 پوند در بریتانیا در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری