امروز:7 اردیبهشت 1403

یک یوتیوبر PS5 Slim خود را ساخت که کمتر از یک اینچ ضخامت دارد

سونی معمولاً چند سال بعد کنسول‌های پلی‌استیشن خود را با یک نسخه باریک دنبال می‌کند، اما آن زمان برای PS5 هنوز فرا نرسیده است. در حالی که همه ما منتظر یک PS5 باریک‌تر هستیم که بهتر در فضاهای کوچک جا بیفتد، یک یوتیوب‌بر به نام DIY Perks قبلاً برای خود ساخته است. او یک پلی استیشن 5 استاندارد را جدا کرد و همه چیزهایی را که برای خلاص شدن از شر حجم کنسول نیاز به تعویض داشت، جایگزین کرد. او اجزایی را با قطعات مشابه و ساخته های خانگی خود، از جمله بدنه نسبتاً حجیم کنسول، جایگزین کرد تا دستگاهی با ضخامت تنها 1.9 سانتی متر تولید کند.

با این حال، قرار دادن منبع تغذیه و سیستم خنک‌کننده دستگاه فعلی با بقیه اجزای کنسول، نسخه «باریک» PS5 را به همراه نخواهد داشت. بنابراین، کاری که پرکس انجام داد این بود که سیستم خنک‌کننده آب خود را ساخت و منبع تغذیه را در یک جعبه خارجی باریک و بلند قرار داد که می‌توان آن را پشت تلویزیون قرار داد، جایی که قابل توجه نباشد. در حالی که او با مشکلاتی مواجه شد که حل آنها به زمان نیاز داشت، اما در نهایت توانست کنسول را کار کند. بر اساس دمایی که هنگام آزمایش با استفاده از Horizon Forbidden West دریافت کرد، سیستم خنک کننده او حتی از PS5 استاندارد کارآمدتر بود.

متأسفانه، PS5 Slim Perks در نوع خود بی‌نظیر است و تکرار آن آسان نیست. اگر به ایده نیاز دارید یا فقط می خواهید شگفت زده شوید، می توانید روند او را در یوتیوب و در ادرس زیر بررسی کنید.

مشاهده ویدئو در یوتیوب

اشتراک گذاری