امروز:7 اردیبهشت 1403

تلگرام اشتراک Premium با هزینه ماهانه 5 دلار را راه اندازی کرد

تلگرام در یک پست وبلاگ مفصل اعلام کرد که سطح اشتراک Premium ماهانه 5 دلاری خود را راه اندازی کرده است که اولین بار در ماه گذشته فاش شد. برخی از ویژگی های قابل توجه شامل حداکثر حجم آپلود فایل، دانلود سریع تر، کانال های بیشتر و برچسب های جدید منحصر به فرد است.

محدودیت کنونی برای آپلود اندازه فایل 2 گیگابایت است، اما کاربران Premium می‌توانند فایل‌هایی تا اندازه 4 گیگابایت ارسال کنند، که برای افرادی که ویدیوهای زیادی یا فایل‌های ZIP بزرگ ارسال می‌کنند مفید است (همه کاربران می‌توانند آن اسناد بسیار بزرگ را دانلود کنند). کاربران پولی همچنین می توانند به جای مشاهده سرعت محدود، رسانه ها و فایل ها را با سرعت کامل شبکه خود دانلود کنند.

طرح Premium همچنین محدودیت‌ها را دو برابر می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا 1000 کانال را دنبال کنید، حداکثر 20 پوشه چت با 200 چت ایجاد کنید، یک حساب چهارم به هر برنامه تلگرام اضافه کنید، 10 چت را پین کنید و تا 10 استیکر مورد علاقه را ذخیره کنید. و کاربران استیکرهای منحصر به فردی با انیمیشن های تمام صفحه قابل مشاهده برای همه کاربران، همراه با واکنش های منحصر به فرد دریافت خواهند کرد.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از رونویسی صدا به متن، مدیریت چت، بایوس طولانی‌تر، تصاویر نمایه متحرک، کاراکترهای بیشتر برای شرح رسانه‌ها، 400 فایل GIF مورد علاقه، حداکثر 20 پیوند t.me عمومی، نشان‌ها و نمادهای برنامه ممتاز و تجربه‌ای بدون آگهی. .

تلگرام همچنین اعلام کرد که در سال 2022 به یکی از برترین برنامه های دانلود شده در سراسر جهان تبدیل شد و اکنون 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. همچنین چندین ویژگی جدید را برای همه کاربران، از جمله نشان‌های تایید برای شخصیت‌ها و سازمان‌ها، درخواست پیوستن به گروه‌های عمومی، ربات‌های بهبودیافته، پیش‌نمایش‌های چت بهبود یافته در اندروید، بهبود اشتراک‌گذاری خارجی در iOS و موارد دیگر را برای همه کاربران معرفی کرد. به‌روزرسانی به تدریج منتشر می‌شود، بنابراین اگر اکنون آن را نمی‌بینید، «نسخه جدید به زودی در دسترس خواهد بود».

اشتراک گذاری