امروز:5 اردیبهشت 1403

گروه open از متا می خواهد که گزینه های ارتباط فیس بوک را برای افراد چند همسر اضافه کند

یک گروه از متا می خواهد تا به کاربران فیس بوک اجازه دهد بیش از یک شریک عاشقانه را در پروفایل خود فهرست کنند. سازمان چند همسری و غیرتک همسری اخلاقی (OPEN) در نامه‌ای که روز پنجشنبه به این غول رسانه‌های اجتماعی ارسال کرد، اعلام کرد که طراحی فعلی ویژگی وضعیت روابط فیس‌بوک برای افرادی که غیرتک همسری اخلاقی را انجام می‌دهند، «محصول‌کننده» است. این گروه درخواست کرده است که متا به کاربران اجازه دهد تا همه شرکای عاشقانه خود را تگ کنند.

«در بهترین حالت، این محدودیت، محو و به حاشیه راندن روابط غیرتک همسری را تداوم می بخشد. در بدترین حالت، با تداوم انگ های اجتماعی پیرامون اعتبار و صحت روابط آنها، به کاربران غیر تک همسر آسیب می رساند.

یکی از سخنگویان متا به نیویورک تایمز گفت که این شرکت در حال بررسی نامه است و خاطرنشان کرد که فیس بوک قبلاً به کاربران اجازه می دهد در نمایه خود ذکر کنند که با یک یا چند نفر “روابط باز” دارند. زمان درخواست ممکن است با توجه به کاهش تعداد کاربران روزانه فیس بوک کنجکاو به نظر برسد، اما با تعداد فزاینده افرادی که خود را در روابط غیر تک همسری می یابند، همخوانی دارد. بر اساس داده های ذکر شده توسط OPEN، حدود چهار تا پنج درصد از بزرگسالان آمریکایی از تک همسری اخلاقی استفاده می کنند.

اشتراک گذاری