امروز:1 اردیبهشت 1403

کارمندان اپل استور در مریلند به اتحادیه رای می دهند

کارمندان اپل استور در مرکز شهر تاوسون در مریلند به اتحادیه رای دادند. به گفته ائتلاف کارمندان خرده‌فروشی سازمان‌یافته، گروهی که تلاش اتحادیه‌سازی را رهبری می‌کرد، کارگران به نفع پیوستن به انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) رای «قاطع» دادند. با رای تاریخی، این فروشگاه اکنون در مسیر تبدیل شدن به اولین فروشگاه اتحادیه اتحادیه اپل در ایالات متحده است.

ما آن را تاوسون انجام دادیم! ما رای اتحادیه خود را بردیم! با تشکر از همه کسانی که سخت کار کردند و همه کسانی که حمایت کردند! اکنون با @machinistsunion جشن می گیریم. فردا به سازماندهی ادامه می دهیم.

#unionizeapple #1u

— acoreunion (@acoreunion) 19 ژوئن 2022

پس از آنکه کارگران فروشگاه دیگری در آتلانتا درخواست خود را برای برگزاری رای اتحادیه در ماه گذشته پس گرفتند، تاوسون تاون سنتر اولین فروشگاه اپل در ایالات متحده شد که انتخابات اتحادیه را برگزار کرد. در حالی که اپل به صراحت مخالفت سازماندهی کارگران خط مقدم خود را نشان نداده است، این شرکت به طور گسترده به استفاده از تاکتیک های شکست اتحادیه متهم شده است. گزارش شده است که همان شرکت حقوقی ضد اتحادیه‌ای را که در استارباکس استخدام شده بود، استخدام کرد و کارگران را در به اصطلاح «جلسات مخاطبان اسیر» قرار داد. در جورجیا، سازمان‌دهندگان رای اتحادیه در مرکز خرید کامبرلند این شرکت را به دلیل ادعاهای ارعاب لغو کردند. پیش از رای گیری امروز، AppleCore گفت که به دلیل “عشق عمیق به نقش ما به عنوان کارگران در شرکت و به دلیل مراقبت از خود شرکت” سازماندهی شده است.

اشتراک گذاری