امروز:10 فروردین 1403

ابزار امنیتی آنلاین Microsoft Defender اکنون در دسترس مصرف کنندگان است

مدتی طول کشید، اما Microsoft Defender اکنون به طور کلی برای همه دستگاه‌های شخصی شما در دسترس است، نه فقط رایانه‌های شخصی ویندوز و مشاغل. Defender جدید برای افراد به مشترکین مایکروسافت 365 یک ابزار آنلاین می دهد که بدافزار موجود و اقدامات امنیتی فیشینگ را که (امیدوارم) استفاده می کنید، تقویت می کند. این سیستم حفاظتی ضد بدافزار ویندوز را به اندروید، iOS و macOS گسترش می‌دهد. همچنین هشدارهای امنیتی و همچنین راه حل ها و نکاتی را دریافت خواهید کرد. می توانید امنیت کل خانواده را از داشبورد مرکزی مدیریت کنید و سیستم های آنتی ویروسی را که قبلاً استفاده می کنید (از جمله نرم افزارهای شخص ثالث) مشاهده کنید.

مایکروسافت هشدار داده است که محافظت‌های بدافزار جدید زمانی که از قبل در iOS و Windows وجود داشته باشند، در دسترس نیستند.

Defender برای افراد با برنامه های شخصی و خانوادگی Microsoft 365 در اکثر کشورها گنجانده شده است. قیمت ها از 70 دلار در سال برای یک حساب شخصی در ایالات متحده شروع می شود. این شرکت قول داد که این “فقط شروع” تلاش‌هایش است و قصد دارد ویژگی‌هایی مانند حفاظت از سرقت هویت و اتصالات امن را معرفی کند.

این لزوما جایگزین تمام دفاع های دیگر شما نمی شود. شما همچنان می خواهید مراقب باشید، به ویژه در مورد کلاهبرداری و سایر جرایم دیجیتالی که ابزار مایکروسافت در حال حاضر آنها را پوشش نمی دهد. اگرچه ممکن است مکمل مفیدی باشد، و اگر قبلاً از Microsoft 365 استفاده می‌کردید، انتخاب آسانی است.

اشتراک گذاری