امروز:10 فروردین 1403

لایم موتورسیکلت الکتریکی جدید خود را در لانگ بیچ به بازار عرضه کرد

استارت‌آپ Mobility Lime به دنبال اضافه کردن موتورسیکلت‌های الکتریکی به ناوگان دوچرخه‌های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی خود است. این شرکت امروز یک برنامه آزمایشی را در لانگ بیچ، کالیفرنیا برای موتورسیکلت سفارشی خود، که آن را سیترا می نامد، راه اندازی کرد. سخنگوی لایم، راسل مورفی، به The Verge گفت که این شرکت قصد دارد در تابستان امسال چند صد دوچرخه سیترا را در شهر کالیفرنیا عرضه کند که در صورت قوی بودن موتور سیکلت، احتمالاً تا 500 موتور سیکلت را افزایش می دهد.

طبق توضیحات Lime از سیترا، این سیترا برای مسافت های طولانی تر ساخته شده است و ترکیبی از “راحتی در یک دوچرخه الکترونیکی و بی دردسری یک اسکوتر الکترونیکی است.” سیترا همچنین دارای یک باتری قابل تعویض است که توسط تیم عملیات محلی خود شارژ می شود.موتور سیکلت به چند ویژگی مفید مانند فضای ذخیره سازی مواد غذایی، بوق، چراغ های راهنما جلو و عقب و پایه تلفن مجهز شده است.
تبلیغات

لایم امیدوار است که مشتریان با توجه به قیمت های بی سابقه بنزین تابستان امسال، به دنبال روش های جایگزینی برای حمل و نقل مانند سیترا باشند. جو کراوس، رئیس لایم، در بیانیه‌ای گفت: سیترا راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های بنزین، جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک، و کاهش سردردهای شکار برای پارک در تابستان امسال است و ما در مورد پتانسیل آن هیجان‌زده هستیم.

استارت‌آپ‌های تحرک به دلیل مخالفت قانون‌گذاران محلی، نقص ایمنی و کاهش تعداد مسافران در طول همه‌گیری، برای رونق تلاش کرده‌اند. برخی از آنها برای ادامه کار به خاتمه دادن به کارمندان یا تعطیلی عملیات متوسل شده اند. در سال 2020، لایم بخش کوچکی از نیروی کار خود را اخراج کرد و از آتلانتا، فینیکس، سن دیگو، سن آنتونیو و هشت شهر دیگر خارج از ایالات متحده خارج شد. این شرکت از آن زمان به بعد پیشرفت هایی داشته است – سال گذشته 523 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد و اخیراً یک ebike Gen4 را رونمایی کرد.

اما Lime و دیگر استارت‌آپ‌های تحرک هنوز از جنگل خارج نشده‌اند. همانطور که بلومبرگ اشاره کرد، اسکوترهای الکترونیکی هنوز به سطح قبل از همه گیری بازنگشته است.

اشتراک گذاری