امروز:30 فروردین 1403

فضای اجتماعی Horizon Home متا هفته آینده روی هدست‌های Quest 2 قرار خواهد گرفت

از هفته آینده، متا فضای خانه اجتماعی بیشتری را به Quest 2 اضافه خواهد کرد. Horizon Home، که این شرکت در Oculus Connect سال گذشته اعلام کرد، زمانی ظاهر می‌شود که کاربران هدست واقعیت مجازی را از دست بدهند. آنها می توانند دوستان خود را دعوت کنند تا بیایند و با هم بنشینند، ویدیو تماشا کنند و با هم بازی کنند. این بخشی از دیدگاه متا از متاورس است، یک فضای مجازی مشترک که در آن افراد می توانند همه نوع کارها را با هم انجام دهند، همراه با Horizon Worlds و Horizon Workrooms.

یکی از این موارد، همانطور که در ویدئویی به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، نمایش داده شد، گزینه تماشای فیلم 360 درجه با دوستان است. زاکربرگ این ویژگی را با کوهنورد الکس هانولد از شهرت Free Solo به نمایش گذاشت. آنها فیلم The Soloist VR را تماشا کردند که در آن هانولد به طور رایگان از کوه های دولومیت صعود می کرد. اگر فکر می‌کردید که آواتارهای متا که فقط نیم تنه دارند در زمین مجازی عجیب به نظر می‌رسند، فقط منتظر بمانید تا دو تا از آنها را در ارتفاع 1000 فوتی بالای شمال ایتالیا ببینید.

کاربران Quest 2 در صورتی که از کانال تست عمومی راحت باشند، می توانند از امروز شروع به کار Horizon Home و دفتر خانه مجازی بدبخت آن کنند. یکی از سخنگویان متا به Road to VR گفت که متا به‌روزرسانی v41 Quest را که شامل Horizon Home نیز می‌شود، هفته آینده به‌طور گسترده‌تر عرضه خواهد کرد. ما احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد Horizon Home خواهیم آموخت. متا بعداً گزینه های سفارشی سازی بیشتری را برای فضای خانه اضافه می کند.

اشتراک گذاری