امروز:8 اردیبهشت 1403

موسس تلگرام تایید کرد که قابلیت‌های پولی به زودی ارائه می‌شوند

آن دسته از قابلیت‌های غیرقابل قفل تلگرام که با نسخه بتای این برنامه در ماه می نشان داده شدند، به زودی برای کاربران پولی در دسترس خواهند بود. پاول دوروف موسس تلگرام تایید کرده است که این اپلیکیشن در ماه جاری طرح اشتراکی به نام Telegram Premium را راه اندازی می کند. در حالی که دوروف در مورد مزایای خاصی که با این طرح همراه است صحبت نکرد، او گفت که به کاربران پرداخت کننده ویژگی ها، سرعت و منابع اضافی و همچنین دسترسی اولیه به آخرین پیشنهادات برنامه را می دهد.

دوروف توضیح داد که افراد زیادی از این سرویس خواسته اند تا محدودیت های مربوط به چت ها، رسانه ها و آپلود فایل ها را افزایش دهد. با این حال، انجام این کار برای همه منجر به ترافیک هنگفت و هزینه های سرور فراتر از توان آن می شود. تلگرام ظاهراً به این نتیجه رسیده است که تنها راهی که می‌تواند به «مطلوب‌ترین طرفداران» خود در عین رایگان نگه داشتن ویژگی‌های موجود خود را بیشتر کند، ارائه این محدودیت‌های افزایش‌یافته به عنوان یک گزینه پولی است.

موسس این سرویس همچنین در اطلاعیه خود به کاربران اطمینان داده است که تلگرام با وجود داشتن سطح پولی همچنان ویژگی های رایگان جدیدی را منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، حتی کاربران رایگان نیز می‌توانند از برخی از آینده‌های جدید گزینه Premium، از جمله امکان مشاهده اسناد، رسانه‌ها و برچسب‌های بزرگ‌تر از حد معمول توسط اعضای پولی، لذت ببرند. گزارش قبلی نشریه فناوری Beebom می‌گوید که مشترکین Premium توانایی آپلود فایل‌های تا 4 گیگابایت را خواهند داشت و از محدودیت‌های کاربرانی که نمی‌پردازند، از جمله تعداد کانال‌هایی که می‌توانند به آن بپیوندند، از دو برابر محدودیت‌های دیگر برخوردار خواهند شد. . Beebom همچنین می‌گوید که اشتراک Premium ماهیانه 5 دلار هزینه دارد، اگرچه تا زمانی که این گزینه راه‌اندازی نشود، مطمئناً نمی‌دانیم.

دوروف اعلامیه خود را اینگونه به پایان رساند:

“در حالی که آزمایش های ما با تبلیغات متمرکز بر حریم خصوصی در کانال های عمومی یک به چند بیشتر از آنچه انتظار داشتیم موفقیت آمیز بوده است، من معتقدم که بودجه تلگرام باید در درجه اول توسط کاربرانش تامین شود نه تبلیغ کنندگان. به این ترتیب کاربران ما همیشه اولویت اصلی ما خواهند بود. “

اشتراک گذاری