امروز:10 فروردین 1403

آموزش نصب آی او اس 16 (ios) – نسخه بتا قبل از انتشار

اپل آی او اس 16 را در کنفرانس WWDC معرفی کرد. یکی از ویژگی های جذاب آی او اس جدید ویژگی لاک اسکرین ان بود. لاک اسکرین آی او اس ۱۶ قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. زمان عرصه نسخه اصلی ای او اس ۱۶ مهر ماه است. در صورتی که دوست دارید زودتر از موعد نسخه جدید را دریافت کنید با ما همراه باشید.

مهمترین بخش قبل از شروع:

  • حتما از آی او اس و گوشی خود بک آپ بگیرید.
  • نسخه بتا باگ های مختلفی ممکن است داشته باشد. در صورتی که با باگ ها میانه خوبی ندارید به هیچ عنوان این نسخه را نصب نکنید.

نصب نسخه بتا آی او اس 16:

برای نصب نسخه بتا باید اکانت دولوپر اپل به ارزش ۹۹ دلار تهیه کنید. اما نگران نباشید ما راه جایگزین و رایگانی برای شما خواهیم داشت.

۱- برای شروع ابتدا باید پروفایل دولوپر را در گوشی خود نصب کنید. برای این منظور در گوشی خود و با مرورگر سافاری (در حالت پرایوت نباشد)به سایتhttps://betaprofiles.com/#ios16 مراجعه کنید.

۲- در مرحله بعد با توجه به دستگاه خود پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید ios یا ipad os خود را اپدیت کنید.

۳- در مرحله بعد پروفایل دانلود خواهد شد. پس از دانلود و نصب پروفایل حال زمان ان است که به تنظیمات یا settings گوشی یا آیپد خود مراجعه کنید.

۴- پس از نصب پروفایل، گوشی شما درخواست ریستارت خواهد داد.

۵- پس از restart آیفون حال می توانید از بخش آپدیت آی او اس ۱۶ را مشاهده کنید و آن را قبل از انتشار نصب کنید.

توجه: بدون بک آپ به هیچ عنوان آپدیت را شروع نکنید. در صورتی که عجله ای ندارید بهتر است صبر کنید تا نسخه عمومی منتشر شود.

آریامونز هیچ مسئولیتی در قبال این آموزش ندارد.