امروز:1 اردیبهشت 1403

با اپ Amazon Virtual Try-On for Shoes می توانید قبل از خرید کفش ها و تیشرت ها را انلاین پرو کنید

خرید آنلاین لباس و کفش می تواند بسیار خوب باشد، زیرا شما واقعاً باید ببینید که چگونه لباس و کفش به شما می آید. ویژگی جدید Virtual Try-On for Shoes آمازون در برنامه iOS خود با هدف حل مشکل دوم، با استفاده از واقعیت افزوده به شما اجازه می دهد کفش های مجازی را روی پای خود ببینید…

در حال حاضر برای طیف محدودی از کفش‌ها، به‌علاوه برخی تی‌شرت‌ها و عینک‌ها در دسترس است. در اینجا نحوه توصیف این ویژگی توسط شرکت آمده است:

با استفاده از Virtual Try-On for Shoes، می‌توانید تصور کنید که کفش‌ها قبل از خرید از هر زاویه چگونه روی پای شما به نظر می‌رسند، و آن را به یک روش سرگرم‌کننده و تعاملی برای خرید کفش در برنامه خرید آمازون تبدیل می‌کند. علاوه بر کفش، می توانید عینک و تی شرت را نیز به صورت مجازی امتحان کنید.

Virtual Try-On for Shoes از واقعیت افزوده استفاده می کند تا بتوانید تصور کنید که یک جفت کفش از هر زاویه چگونه به نظر می رسد. می‌توانید روی دکمه «آزمایش مجازی» در زیر تصویر محصول ضربه بزنید و دوربین را به سمت پاهای خود بگیرید تا بتوانید از هر زاویه کفش‌ها را ببینید. شما همچنین می توانید از چرخ فلک برای امتحان رنگ های مختلف از همان سبک استفاده کنید.

عکس‌هایی را که در تجربه امتحان مجازی برای کفش می‌گیرید، می‌توانید در دستگاهتان ذخیره کنید و با دوستانتان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. عکس‌های شما فقط در دستگاه شما ذخیره می‌شوند و در آمازون آپلود یا ذخیره نمی‌شوند.

Virtual Try-On for Shoes برای کفش های منتخب از طیف وسیعی از مارک ها در دسترس است. به دنبال دکمه آزمایش مجازی در زیر تصویر محصول در صفحه محصول بگردید. در ایالات متحده و کالیفرنیا، مشتریان می‌توانند با باز کردن برنامه خرید آمازون در iOS (مدل‌های 7 و جدیدتر) و جستجوی «آزمایش مجازی» در نوار جستجو، به Virtual Try-On for Shoes دسترسی پیدا کنند، که آنها را به آزمایش مجازی منتقل می‌کند. در صفحه اصلی برای کفش. ما مشتاقانه منتظر عرضه به زودی برای مشتریان اندروید هستیم.

آمازون برای اولین بار در سال 2017 شروع به ارائه بازدید از محصولات AR کرد.

این توانایی برای دیدن محصولات در محیط واقعی یکی از وعده های اصلی واقعیت افزوده در دستگاه های تلفن همراه بود. یکی از اولین نمونه ها آزمایش مجازی رژ لب در سال 2017 بود.

Ikea یکی دیگر از پدیدآورندگان اولیه واقعیت مجازی برای محصولات بود.

شما می توانید امروز عصر به اپ استور مراجعه کرد و از توانایی قرار دادن مبلمان در هر کجای خانه خود با استفاده از واقعیت افزوده استفاده کرد. Ikea Place که برای iPhone و iPad طراحی شده است، از ARKit به عنوان پایه و اساس خود استفاده می کند و کاتالوگی از هزاران محصول Ikea، خواه مبل، تخت، یا هر قطعه مبلمان دیگری را در خود دارد. همه چیز در مقیاس واقعی است، به این معنی که چگونه در برنامه به نظر می رسد در خانه شما چگونه به نظر می رسد:

حتی یکی از توسعه دهندگان نشان داد که چگونه می توان از یک دستورالعمل AR برای ساخت مبلمان خود مونتاژ در خانه استفاده کرد.

Pottery Barn به زودی دنبال شد.

شما می توانید یک تکه مبلمان را انتخاب کنید و به طور مجازی یک رندر در اندازه واقعی را با واقعیت افزوده در خانه خود قرار دهید. شما می توانید از بین انواع محصولات Pottery Barn انتخاب کنید و آنها را بر اساس رنگ، اندازه و موارد دیگر سفارشی کنید.

اما AR تا کنون کمی کند سوز بوده است. برای مثال پینترست پنج سال طول کشید تا از محصولات زیبایی به مبلمان منتقل شود.

اشتراک گذاری