امروز:14 اردیبهشت 1403

Desta  بازی جدید استودیو بازی محبوب Monument Valley

Ustwo، استودیوی Monument Valley و Alba: A Wildlife Adventure، در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام Desta: The Memories Between است. این دارای ترکیبی از مکانیک‌های بازی‌های سرکش، نوبتی و بازی‌های ورزشی است، و برای پلتفرم‌های متعدد در حال توسعه است – اگرچه دقیقاً چه چیزی مانند تاریخ انتشار بازی یک راز باقی مانده است. این استودیو قول داده اطلاعات بیشتری را در ماه های آینده به اشتراک بگذارد.

بازی Desta در دو جهان اتفاق می افتد، واقعیت و برزخی که از خاطرات قهرمان داستان تشکیل شده است و مکانیک اصلی گیم پلی آن شامل پرتاب کردن به دور یک توپ آبی است. داستان درباره دستا، فردی در 20 سالگی است که پس از ترک عزیزانش در هرج و مرج به خانه بازمی گردد. پدر دستا مرده است، و وقتی توپ آبی ارزشمند او را پیدا می‌کنند، به دنیایی رویایی منتقل می‌شوند، جایی که می‌توانند با گذشته خود روبرو شوند و با افرادی که پشت سر گذاشته‌اند صحبت کنند. حل فیزیک و معماهای فضایی با توپ، گفتگو با دوستان و اعضای خانواده Desta را باز می کند و به آنها کمک می کند کلمات لازم برای حرکت به جلو را پیدا کنند.

بازی کاملاً صداگذاری شده است و سازندگان ustwo از بازی هایی مانند Hades و Into the Breach برای مکانیزم آن الهام می گیرند.

به گفته ustwo، «دستا عمیق‌ترین، جاه‌طلبانه‌ترین و قابل پخش‌ترین عنوان از بازی‌های ustwo است، اما با تمام قلب و قابلیتی که استودیو لندن به آن شهرت دارد».

اشتراک گذاری