امروز:6 اردیبهشت 1403

HTC از عرضه احتمالی تلفن Viverse برای 7 تیر خبر می دهد

در اوایل سال جاری، HTC پاسخ خود را به متاورس فیس‌بوک با Viverse بیان کرد، که به شما امکان می‌دهد با واقعیت مجازی ارتباط برقرار کنید، جلساتی برگزار کنید و موارد دیگر. بعداً در کنگره جهانی موبایل، این شرکت اعلام کرد که یک گوشی هوشمند رده بالا با نوعی ویژگی متاورس عرضه خواهد کرد. اکنون HTC تاریخ راه اندازی آن دستگاه را در توییتر با تصویری که شکل گوشی و آرم Viverse اچ تی سی را نشان می دهد، اعلام کرده است.

احتمالاً یک تجربه AR/VR را از طریق Viverse منبع باز HTC ارائه می دهد. این پلتفرم متاورس به شما امکان می‌دهد از طریق VRChat با دیگران چت کنید، جلسات کاری را در Engage برگزار کنید، در Vive Sync همکاری کنید، کنسرت‌های واقعیت مجازی «هولوگرافیک» و موارد دیگر را تماشا کنید. همچنین انتظار می رود که با هدست Vive Flow VR ادغام شود.

همچنین ممکن است برخی از ویژگی‌های بلاک چین مانند تلفن Exodus HTC مربوط به چندین سال قبل را داشته باشد، اگرچه مشخص نیست که آیا تداخل زیادی با طرفداران رمزنگاری و VR وجود دارد یا خیر. طبق گزارش قبلی فوکوس تایوان، ظاهراً در تایوان با Chunghwa Telecom، Taiwan Mobile و FarEasTone شریک خواهد شد. HTC جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه در تاریخ 28 ژوئن مصادف با ۸ تیر فاش خواهد کرد.

اشتراک گذاری