امروز:31 فروردین 1403

هک Shields Health Care ممکن است اطلاعات 2 میلیون نفر را در معرض دید قرار داده باشد

Shields Health Care Group، یک شرکت مستقر در ماساچوست که با خدمات تصویربرداری و مدیریت سلامت مرتبط است، یک هک بزرگ را اعلام کرده است که می تواند اطلاعات حساس را برای حداکثر دو میلیون نفر افشا کند. این شرکت در 28 مارس از این حمله مطلع شد و پس از بررسی متوجه شد که یک عامل مخرب بین 7 تا 20 مارس به برخی از سیستم‌های آن دسترسی داشته است.

مهمتر از همه، این هک شامل اطلاعات حساسی مانند شماره های تامین اجتماعی، اطلاعات پرونده پزشکی، شناسه های بیمار و جزئیات بیمه بود. این شرکت ادعا می‌کند که هیچ مدرکی دال بر سرقت هویت از این حادثه وجود ندارد، اما همچنان این احتمال وجود دارد که مشتریان در خط مقدم به خطر بیفتند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «پس از کشف، ما اقداماتی را برای ایمن سازی سیستم های خود از جمله بازسازی برخی سیستم ها انجام دادیم و تحقیقات کاملی را برای تأیید ماهیت و دامنه فعالیت و تعیین اینکه چه کسی ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، انجام دادیم. “علاوه بر این، در حالی که ما برای محافظت از داده‌ها در مراقبت‌های خود پادمان‌هایی داریم، همچنان به بررسی و ارتقای بیشتر این حفاظت‌ها به عنوان بخشی از تعهد مداوم خود به امنیت داده‌ها ادامه می‌دهیم.”

شیلدز می‌گوید که با FBI و همچنین تنظیم‌کننده‌های محلی و ایالتی درباره این حادثه تماس گرفته است. به گزارش AP، FBI هنوز در مورد این حمله اظهار نظری نکرده است. شیلدز می‌گوید با حرکت رو به جلو، زمانی که متوجه شود چه کسی تحت تأثیر قرار گرفته است، با مشتریان تماس خواهد گرفت.

اشتراک گذاری