امروز:10 فروردین 1403

قیمت دوربین‌های Nest و زنگ درهای هوشمند گوگل در آمازون به پایین‌ترین حد خود رسیدند

زمان خوبی برای به‌روزرسانی امنیتی خانه است، زیرا دسته‌ای از محصولات Nest در آمازون و آدوراما با کمترین قیمت‌هایی که دیده‌ایم به فروش می‌رسند. Nest Doorbell (باتری) با قابلیت نصب آسان و Nest Cam Outdoor دارای تخفیف‌های ویژه 50 دلاری هستند که به شما امکان می‌دهند هر کدام را فقط 130 دلار خریداری کنید.

Nest Doorbell (باتری) یک مورد محبوب است زیرا نصب آن بسیار ساده تر از هر زنگ در با سیمی است. همانند دوربین‌ها، زمانی که بازدیدکننده داشته باشید، هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کند و می‌توانید از طریق تلفن و بلندگو و میکروفون داخلی با آنها چت کنید. «هشدارهای هوشمند» گوگل می تواند تفاوت بین بازدیدکننده، بسته در حال تحویل، مشاهده حیوان و موارد دیگر را تشخیص دهد، بنابراین می توانید ببینید که آیا موقعیتی نیاز به توجه فوری شما دارد یا خیر. اگر قیمت معمولی 180 دلاری شما را مجبور به توقف کرده است، اکنون با قیمت 130 دلار به فروش می رسد که پایین ترین قیمتی است که تا به امروز دیده ایم.

Nest Cam Indoor و Outdoor هر دو ویدیو را با کیفیت 1080p ضبط می کنند و هنگامی که حرکت را تشخیص می دهند به تلفن شما هشدار ارسال می کنند. آنها همچنین دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی هستند تا بتوانید آنچه را که اتفاق می‌افتد بشنوید و با هر کسی در آن طرف دوربین صحبت کنید. با این حال، Nest Cam داخلی به گونه‌ای طراحی شده است که با طیف وسیعی از رنگ‌ها، پایه داخلی، پایه دیواری و لولا با خانه شما ترکیب شود. در حال حاضر با قیمت 80 یا 20 دلار با قیمت معمولی به فروش می رسد.

در همین حال، می‌توانید Nest Cam Outdoor را فقط با 129 دلار یا 51 دلار از قیمت معمولی 180 دلاری خریداری کنید. این مدل بدیهی است که طراحی ضد آب و هوا دارد به طوری که می توانید آن را در خارج از خانه خود نصب کنید، همراه با دید در شب توسعه یافته برای شناسایی بهتر مزاحمان در فضای باز. همچنین دارای یک باتری داخلی است که به شما امکان می‌دهد آن را بدون نیاز به دوشاخه برق متناوب تنظیم کنید و بسته به استفاده، تا هفت ماه عمر باتری را قبل از شارژ مجدد ارائه می‌کند.

برای استفاده بهینه از دوربین ها و زنگ در، باید بتوانید هر کسی را در انتهای دیگر ببینید و بشنوید. یک راه خوب برای انجام این کار استفاده از نمایشگرهای هوشمند Nest Hub است که می تواند دستگاه های خانه هوشمند شما را نیز کنترل کند، سرگرمی و موارد دیگر را ارائه دهد. خوشبختانه، Nest Hub نسل دوم با قیمت 60 دلار در Adorama با صرفه جویی 40 دلاری به فروش می رسد. در نهایت، می‌توانید Nest Hub Max بزرگ‌تر را با صفحه‌نمایش لمسی 10 اینچی و دستیار Google داخلی با قیمت 179 دلار برای صرفه‌جویی 50 دلاری یا 22 درصد تخفیف انتخاب کنید.

اشتراک گذاری