امروز:14 اردیبهشت 1403

دیو کلارک، مدیر امور مصرف کنندگان آمازون، بعد از 23 سال شرکت را ترک می کند.

دیو کلارک، معاون ارشد عملیات آمازون در سراسر جهان، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی برنامه جدید Amazon.com را برای کمک به کارآفرینان برای ایجاد کسب‌وکارهایی که بسته‌های آمازون را تحویل می‌دهند، از جمله 1 میلیون دلار برای تأمین هزینه‌های راه‌اندازی برای کهنه سربازان ارتش، در سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده، اعلام کرد. 27، 2018.

دیو کلارک، که مدیریت عملیات مصرف کنندگان آمازون را در سراسر جهان بر عهده داشت، پس از 23 سال حضور در این شرکت، اعلام کرد که استعفا می دهد. مدیر سابق انبار کنتاکی مسئول نظارت بر تجارت خرده‌فروشی شرکت و همچنین عملیات انبار و حمل و نقل آن بود که به دلیل همه‌گیری گسترش یافت. کلارک امروز این اطلاعیه را همراه با ایمیلی برای تیمش توییت کرد و نوشت که برای مدتی با خانواده و نزدیکانش درباره «انتقال از آمازون» صحبت کرده است. کلارک تنها سال گذشته و پس از کناره گیری جف ویلکه، مدیر اجرایی طولانی مدت خود، به سمت فعلی خود ارتقا یافت.

استعفای کلارک در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت با اولین ضرر سه ماهه خود در هفت سال گذشته، فشار اتحادیه‌ها و فضای انبار بیشتر از نیاز خود مواجه است. کلارک مسئولیت عملیات لجستیکی شرکت را بر عهده داشت که با افزایش تقاضا در طول همه‌گیری، آن را گسترش داد. این شرکت در ماه آوریل گزارش داد که فضای اضافی انبار به 10 میلیارد دلار هزینه اضافی برای نیمه اول سال 2022 کمک می کند.

مدیر اجرایی به طور مرتب از عملیات انبار آمازون دفاع می کرد، حتی در بحبوحه انتقاد از شرایط کاری ناایمن. پس از اینکه جان اولیور در قسمتی از هفته گذشته امشب در مورد انبارهای آمازون تحقیق کرد، کلارک توییت کرد که الیور “در آمازون اشتباه می کرد” و این شرکت “به محیط کار ایمن و با کیفیت” امکاناتش افتخار می کند.

بر اساس گزارش تنظیمی آمازون، استعفای کلارک در ماه جولای اجرایی خواهد شد. تاکنون جانشینی مشخص نشده است.

اشتراک گذاری