امروز:30 فروردین 1403

آموزش اسکریمینگ فراگ با یاسئومی

نرم افزار اسکریمینگ فراگ را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای سئو دانست. آشنایی با این نرم افزار برای هر متخصص و کارشناس سئو الزامی است. کاربردهایی که اسکریمینگ فراگ می‌تواند برای شما داشته باشد، بیشتر از آن است که بتوانید به آن فکر کنید. این برنامه به عنوان یکی از کاربردی‌ترین نرم افزارهای سئو، دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که با استفاده از یک آموزش اسکریمینگ فراگ جامع، به این نرم افزار مسلط خواهید شد. در اکثر مواقع، استفاده از چنین برنامه‌ای می‌تواند کارهای شما را تا حد زیادی تسهیل کند. در ادامه نیز به معرفی برنامه اسکریمینگ فراگ و کاربردهای آن خواهیم پرداخت و تمام مواردی که در آموزش یاسئومی و خدمات سئو یاسئومی مطرح می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

اسکریمینگ فراگ چیست؟

اسکریمینگ فراگ یکی از جامع‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای سئو است. نام کامل این ابزار Screaming Frog SEO Spider است که اشاره به کاربرد اصلی آن دارد. طراحی و ساخت این نرم افزار از سال 2010 توسط یک شرکت انگلیسی شروع شد. این نرم افزار تا به امروز در حال دریافت آپدیت‌های جدید است و تیم سازنده آن، سعی در تکمیل و رفع ایرادات آن دارند.

اسکریمینگ فراگ را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای سئو دانست. به طور حتم با این مشکل مواجه شده‌اید که نتوانید به طور کامل سایت و مطالب سایت را به طور کامل آنالیز کنید. اسکریمینگ فراگ ابزاری است که مانند ربات‌های موتور جستجو، سایت شما را کراول می‌کند. بدین وسیله می‌توانید انواع کاربردها را از این نرم افزار انتظار داشته باشید.

با آموزش اسکریمینگ فراگ توسط تیم مجرب یاسئومی به راحتی می‌توانید از تمامی ویژگی‌های این نرم افزار استفاده کرده و سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

تشریح کاربردهای نرم افزار اسکریمینگ فراگ با یاسئومی

اسکریمینگ فراگ دنیایی از اطلاعات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار ابتدا آدرس مد نظر شما را مانند یک خزنده، کراول کرده و تمامی لینک‌های درون سایت شما را تا انتها دنبال می‌کند. پس در اولین وهله می‌توانید لینک‌های شکسته و اطلاعات دیگری از لینک‌های درون سایت خود به دست آورید.

از کاربردی‌ترین امکاناتی که اسکریمینگ فراگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان بررسی هدینگ‌های مختلف و تعداد آنها است. اسکریمینگ فراگ انواع هدینگ‌های موجود در تمامی صفحات را آنالیز کرده و تعداد کاراکترهای آن را به شما اطلاع می‌دهد. در صورتی که تعدادی از صفحات شما از ساختار هدینگ مناسبی استفاده نکرده باشند، می‌توانید این ایرادات را رفع کنید. علاوه بر هدینگ، اطلاعات متا مانند متا تایتل و توضیحات متا نیز توسط این ابزار قابل آنالیز است.

دیگر قابلیتی که در صورت شرکت در اموزش اسکریمینگ فراگ با یاسئومی یاد خواهید گرفت، امکان بررسی خطای صفحات مختلف است. در صورتی که صفحات سایت شما دارای خطاهای سری 400، 300 یا 500 باشند به راحتی می‌توانید از آنها اطلاع یافته و ایرادات آن را رفع کنید. صفحات در دسترس و سالم سایت شما نیز با کد 200 مشخص می‌شود. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین کاربردهای این نرم افزار می‌پردازیم.

بهینه سازی تصاویر با اسکریمینگ فراگ

تصاویر بخش اعظمی از هر سایت را تشکیل می‌دهند. اسکریمینگ فراگ توانایی کراول و شناسایی تمامی تصاویر استفاده شده در سایت را دارد. پس اتمام آنالیز سایت، اسکریمینگ فراگ اطلاعات کاملی در مورد تعداد تصاویر و حجم هر یک از آنها می‌دهد. همچنین می‌توانید مشاهده کنید که چه مقدار از حجم سایت شما را تصاویر اشغال کرده‌اند.

تگ alt تصاویر یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین بخش‌های مرتبط با سئو است. اسکریمینگ فراگ alt تصاویر را نیز بررسی کرده و در صورتی که تگ alt تعدادی از تصاویر خالی باشد، می‌توانید از این طریق مطلع شوید.

بررسی و بهینه سازی محتوا با اسکریمینگ فراگ

یکی از اصلی‌ترین کاربردهایی که پس از طی کردن دوره آموزش اسکریمینگ فراگ با یاسئومی یاد خواهید گرفت، نحوه آنالیز مطالب سایت است. اسکریمینگ فراگ قابلیت این را دارد که محتوای صفحات شما را آنالیز کرده و مقدار آن را نشان دهد. در صورتی که محتوای چند صفحه مختلف یکی باشد، Duplicate Contentهای شما مشخص خواهد شد. محتوای تکراری یکی از بزرگ‌ترین ایراد هر سایت است و در اولین اقدام باید نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

استفاده از API در اسکریمینگ فراگ

یکی از ویژگی‌های برتر اسکریمینگ فراگ، امکان برقراری ارتباط با نرم افزارها و پلتفرم‌های دیگر است. در دوره آموزشی یاسئومی به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید ابزارهای سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، Moz، Ahref و Pagespeed Insights را به راحتی به اسکریمینگ فراگ متصل کنید. در صورتی که با پلتفرم‌های ذکر شده ارتباط برقرار کنید، اسکریمینگ فراگ اطلاعات بسیار مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدین وسیله می‌توانید بهینه سازی سایت خود را بهتر انجام دهید.

چرا اسکریمینگ فراگ را با یاسئومی آموزش ببینیم؟

اسکریمینگ فراگ یک نرم افزار سبک و حرفه‌ای است که اطلاعاتی اعم از کلی و جزئی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار، بخش‌های بسیار زیادی دارد که در یک مطلب نمی‌توان به معرفی تمامی آنها پرداخت. با استفاده از اسکریمینگ فراگ در عرض مدت کوتاهی می‌توانید معماری یک سایت را بررسی کنید. به دست آوردن اطلاعات مختلف و رفع کردن ایرادات، به سئو سایت شما کمک شایانی خواهد کرد.

تیم مجرب یاسئومی نیز در زمینه خدمات سئو اعم از سئو فنی یاسئومی و تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی، با سال‌ها فعالیت، تجربه کار کردن با این نرم افزار را دارد. تیم یاسئومی از برنامه اسکریمینگ فراگ در پروژه‌های مختلف استفاده می‌کند و به همین دلیل با تمام جزئیات و ریزه کاری‌های این نرم افزار آشنا است. در صورتی که از آموزش اسکریمینگ فراگ یاسئومی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید به تمامی بخش‌های این نرم افزار مسلط شوید. برای مشاوره سئو یاسئومی و همچنین ثبت نام در این آموزش، می‌توانید وارد سایت یاسئومی به آدرس yaseomi.com شوید.

اشتراک گذاری