امروز:5 اردیبهشت 1403

IKEA با یک برنامه جدید خانه هوشمند یک مرکز آماده برای Matter-ready ساخت

IKEA با راه‌اندازی یک هاب آماده Google Matter به نام DIRIGERA و یک برنامه هوشمند جدید IKEA Home به نفوذ خود در دستگاه‌های خانه هوشمند ادامه می‌دهد. با دستگاه و برنامه جدید، شرکت سوئدی قول داده است که بخش‌های دستگاه‌های هوشمند بیشتری را مدیریت کند و در عین حال ادغام دستگاه را آسان‌تر کند. این برنامه می گوید که این برنامه برای هر کسی که تازه وارد فناوری خانه هوشمند می شود، “راحت، آسان برای پیمایش و کاربرپسند” خواهد بود.

“با هاب جدید DIRIGERA برای محصولات هوشمند، کاربران می توانند تمام محصولات هوشمند IKEA را به سیستم وارد کرده و آنها را به صورت جداگانه، مجموعه ای یا گروهی در برنامه جدید هوشمند IKEA Home هدایت کنند. به گفته این شرکت، عملکردهای محصولات هوشمند را تنظیم کرده و گزینه های شخصی سازی را برای خانه هوشمند افزایش می دهد.

اولین مرکز خانه هوشمند IKEA و اپلیکیشن TRADFRI در سال 2014 راه‌اندازی شد، بنابراین مدت زیادی بود که برای به‌روزرسانی به تعویق افتاده بود. این شرکت گفت که شما همچنان می‌توانید از آن دستگاه استفاده کنید، و «محصولات فعلی IKEA می‌توانند به هاب DIRIGERA متصل شده و به خوبی با آن کار کنند».

خانواده دستگاه‌های هوشمند IKEA با سرعت نسبتاً سریعی به رشد خود ادامه می‌دهد. در اوایل سال جاری، لامپ VAPPEBY LED را عرضه کرد که به عنوان یک بلندگوی بلوتوث مجهز به Spotify عمل می کند. همچنین اخیراً بلندگوی قفسه کتاب SYMFONISK که با مشارکت Sonos ساخته شده است، همراه با پرده های هوشمند، یک تصفیه کننده هوای هوشمند و سایر دستگاه ها را به روز کرده است.

این شرکت گفت که هاب DIRIGERA و برنامه جدید خانه هوشمند IKEA در اکتبر 2022 راه اندازی خواهد شد. همچنین در نیمه اول سال 2023 از قابلیت «دور از خانه» از راه دور رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری