امروز:1 اردیبهشت 1403

هارلی دیویدسون یک دوچرخه کوهستان برقی بدون سیستم تعلیق جلو یا عقب ساخت

برند سری 1 هارلی دیویدسون از جدیدترین مدل دوچرخه خود در روز سه‌شنبه رونمایی کرد، و این چیزی شبیه به سرکشی است. این شرکت Bash/Mtn را به عنوان یک دوچرخه کوهستانی توصیف می‌کند، اما اگر مهارت‌های فنی لازم برای دوچرخه‌سواری را نداشته باشید، احتمالاً نمی‌خواهید جدیدترین دوچرخه‌های آن را روی چیزی بخرید، جز بخشنده‌ترین دوچرخه‌های تک مسیر.

دلیل آن این است که Bash/Mtn دارای یک قاب و دوشاخه آلومینیومی کاملاً سفت و سخت است، بدون تعلیق جلو یا عقب. همچنین با یک پست قطره چکان همراه نیست، و تا آنجا که من می توانم بگویم، هیچ راه زیبایی برای اضافه کردن آن به تنهایی وجود ندارد. تنها قابلیت جذب ضربه این دوچرخه، پایه صندلی SR Suntour NCX آن است که تا 50 میلی متر سفر را ارائه می دهد.

هارلی دیویدسون ادعا می کند که این ویژگی های از دست رفته در واقع دلیل خرید Bash/Mtn هستند. این شرکت گفت: “بدون سیستم تعلیق سخت برای تنظیم، بدون پیشرانه پیچیده برای تنظیم – فقط دو چرخ، یک دنده، و یک هدف، برای ایجاد مستقیم ترین ارتباط بین شما و مسیر.”

وقتی طراحی غیرمعمول را پشت سر بگذارید، Bash/Mtn شبیه یک دوچرخه الکتریکی مناسب به نظر می رسد. این محصول دارای یک باتری قابل جابجایی 529 وات ساعتی است که شرکت می گوید بسته به نوع زمین و حالت رانندگی که استفاده می کنید، بین 30 تا 95 مایل برد دارد. شارژ کامل باتری فقط کمتر از پنج ساعت طول می کشد، اگرچه می توانید پس از حدود دو ساعت و نیم آن را تا 75 درصد تامین کنید. به عنوان یک دوچرخه الکترونیکی کلاس 1، Bash/Mtn پس از رسیدن به سرعت 20 مایل در ساعت، کمک به شما را متوقف می کند. پکیج کامل ترمزهای دیسکی هیدرولیک TRP و لاستیک‌های 27.5 اینچی بدون تیوب از میشلن است.

Bash/Mtn با قیمت 3999 دلار در بخش مقرون به صرفه تری نسبت به چیزی است که می توانید برای یک دوچرخه کوهستان برقی از شرکت هایی مانند Canyon، Giant و Trek بپردازید، اما این مدل ها دوچرخه های کاملاً متفاوتی هستند. هارلی دیویدسون قصد دارد تنها 1050 دستگاه از Bash/Mtn تولید کند که 525 دستگاه برای فروش در ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری