امروز:7 اردیبهشت 1403

TikTok در حال آزمایش مینی‌گیم‌ها قبل از یک بازی «مهم» است!

تیک تاک تأیید کرد که از طریق همکاری با Zynga و سایر توسعه دهندگان شخص ثالث، بازی های HTML5 را روی برنامه خود آزمایش کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد بازی‌های مبتنی بر تبلیغات را از کتابخانه مادر TikTok ByteDance منتشر کند تا درآمد و تعامل را افزایش دهد. یکی از نمایندگان از طریق ایمیل به رویترز گفت: «ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای غنی‌سازی پلتفرم خود و آزمایش منظم ویژگی‌ها و ادغام‌های جدیدی هستیم که برای جامعه ما ارزش دارد».

سال گذشته، TikTok از همکاری با Zynga در برنامه‌ای به نام Disco Loco 3D (بالا) خبر داد، یک برنامه HTML5 که می‌تواند در داخل برنامه کار کند. این شرکت همچنین Garden of Good را ایجاد کرد، یک مینی بازی به سبک FarmVille که به بازیکنان اجازه می دهد برای کمک های مالی امتیاز کسب کنند.

در حالی که ByteDance با مینی‌گیم‌ها شروع می‌کند، ظاهراً قصد دارد فراتر از آن، احتمالاً به انواع پیشرفته‌تر بازی‌ها برود. نسخه چینی بازی، Douyin، قبلاً بازی‌ها را ارائه می‌دهد و TikTok نیز پخش جریانی را از طریق برنامه Live Studio PC خود آزمایش کرده است. این شرکت بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و 11 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سال جاری پیش بینی کرده است که بیشتر از مجموع توییتر و اسنپ است.

اشتراک گذاری