امروز:14 اردیبهشت 1403

دومین انتخابات اتحادیه اپل استور ماه آینده برگزار خواهد شد!

کارمندان یک فروشگاه اپل در تاوسون، مریلند، تاریخ انتخابات اتحادیه خود را تعیین کردند. کارگران در مرکز شهر تاوسون شخصاً طی چهار روز، از تاریخ 15 ژوئن، رأی خواهند داد.

سازمان دهندگان خود را ائتلاف کارکنان خرده فروشی سازمان یافته (AppleCore) می نامند. آنها قصد دارند با انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا متحد شوند.
تبلیغات

در نامه ای به تیم کوک، مدیر عامل اپل، این گروه گفت که “اکثریت قاطع” کارکنان از حرکت اتحادیه حمایت می کنند. آنها گفتند که “به دلیل عشق عمیق به نقش ما به عنوان کارگران در شرکت و به دلیل مراقبت از خود شرکت” سازماندهی می کنند. آنها خواهان «دسترسی به حقوقی هستند که در حال حاضر نداریم» و اپل می‌خواهد همان قراردادهای بی‌طرفی را که با تأمین‌کنندگان دارد در مورد کارگران اعمال کند، «تا به‌عنوان کارمند بتوانیم حقوق خود را برای اطلاعات و چانه‌زنی دسته‌جمعی که قانون از طریق آن به ما می‌دهد، به دست آوریم. اتحادیه سازی.”

آنها دومین گروه از کارگران فروشگاه اپل خواهند بود که انتخابات اتحادیه را برگزار می کنند. کسانی که در مرکز خرید کامبرلند در آتلانتا هستند در اوایل ژوئن در مورد پیوستن به کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) رأی خواهند داد.

کارمندان در فروشگاه‌های اپل به غیر از مکان‌های تاوسون و آتلانتا نیز در حال برگزاری مراسم اتحادیه هستند. کارگران فروشگاه Grand Central Terminal در شهر نیویورک در حال جمع آوری امضا برای رأی گیری اتحادیه هستند.

در حالی که اپل با انتخابات در مریلند و جورجیا موافقت کرده است، طبق گزارش ها، این شرکت در حال مبارزه با تلاش های اتحادیه سازی است. گفته می شود که همان شرکت حقوقی ضد اتحادیه استارباکس را استخدام کرده است. همچنین طبق گزارش‌ها، این شرکت در جلسات قبل از شیفت کاری در برخی مکان‌ها از نکات صحبت ضد اتحادیه استفاده کرده است. این هفته، کارگران دو فروشگاه، اپل را به ورشکستگی اتحادیه در پرونده‌های «کار ناعادلانه» متهم کردند.

اشتراک گذاری