امروز:7 اردیبهشت 1403

جان مک انرو در مقابل ورژن مجازی خود در ESPN+ تنیس بازی کرد

Michelob Ultra و ESPN تصمیم گرفته‌اند از هوش مصنوعی برای پاسخ به یک سوال ماندگار استفاده کنند: اگر اسطوره تنیس جان مک‌انرو مقابل خودش بازی کند چه اتفاقی می‌افتد؟ یک ویژه برنامه ESPN+ با عنوان “مک انرو در مقابل مک انرو” ستاره 63 ساله ای را که در سال 1992 از مسابقات تک نفره بازنشسته شد، در مقابل نسخه پیچیده و آموزش دیده با هوش مصنوعی خود بازی می کند.

به گفته TechCrunch، روند بازی واقعی تقریباً درگیر است. پس از اینکه مک‌انرو واقعی توپی را روی تور می‌فرستد، آواتار هوش مصنوعی به جهت آن پاسخ می‌دهد و “تاب می‌خورد” – در این مرحله، یک توپ جدید از یک توپ گلوله‌ای پرتاب می‌شود که توسط یک پرده دود پنهان می‌شود. محل قرارگیری توپ توپ و پرده دود به گونه ای طراحی شده است که توپ به گونه ای به نظر برسد که گویی از راکت آواتار خارج می شود. خود آواتار روی صفحه ذرات هولوگرام نمایش داده می شود. این تیزر زیر مقدار کمی فیلم وسوسه انگیز را نشان می دهد.

در مورد چگونگی جمع شدن همه اینها، مک انرو واقعی یک روز را با شرکت تولید Unit 9 گذراند، که از فیلم برداری و اسکن تمام بدن در ترکیب با فناوری MetaHuman Creator در Unreal Engine استفاده کرد. Adweek می گوید که آواتار McEnroe و برنامه نویسی آن بر اساس پنج نقطه مختلف در حرفه McEnroe است، از جمله اولین بازی او در سال 1979، صعود او به اوج این ورزش در سال 1981، و آخرین سال او به عنوان یک حرفه ای در سال 1992.

علاوه بر کار با McEnroe واقعی، واحد 9 همچنین صدها ساعت فیلم از حرفه او را تجزیه و تحلیل کرد و 308 عکس مختلف را برای آواتار مجازی ضبط کرد. با توجه به اینکه مک انرو اکنون 63 سال دارد، او با نسخه بسیار جوان‌تری از خودش بازی می‌کند – البته باید دید که آیا این بدان معناست که هوش مصنوعی برتری خواهد داشت یا نه. اگر این تطابق تا حدی عجیب علاقه شما را برانگیخته است، TechCrunch می‌گوید این ویژه امشب، 7 مه، ساعت 10 شب به وقت شرقی در ESPN+ پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری