امروز:7 اردیبهشت 1403

TikTok، تقسیم درآمد تبلیغات با سازندگان و اینفلوئنسر ها را به زودی اضافه خواهد کرد

سازندگان TikTok ممکن است به زودی راه آسان تری برای سود بردن از پست های خود داشته باشند. به عنوان بخشی از راه‌حل تبلیغات TikTok Pulse، غول رسانه‌های اجتماعی شروع به تعبیه روشی داخل برنامه‌ای می‌کند که درآمد تبلیغات را با اینفلوئنسر ها، ناشران و شخصیت‌های عمومی شناخته شده به اشتراک می‌گذارد. TikTok گفت، افرادی که حداقل 100000 دنبال کننده دارند در مرحله اول واجد شرایط خواهند بود.

این شرکت به TechCrunch گفت که Pulse را در ژوئن امسال در ایالات متحده راه اندازی خواهد کرد و سایر کشورها در پاییز قرار خواهند گرفت. TikTok درآمد را به طور مساوی بین خود و تولید کنندگان تقسیم خواهد کرد. این کمی بدتر از اینستاگرام (که در آن سازندگان 55 درصد کسب می کنند) است، اما همچنان قابل توجه است.

جذابیت واضح است: اگر به اندازه کافی محبوب هستید، می توانید با هر پستی درآمد کسب کنید. این امر می‌تواند باعث تشویق پست‌های بیشتر در TikTok شود، نه اینکه برخی از سازندگان ویدیو را از اتکای شدید به حمایت‌ها یا کمک‌های مالی بازدارد.

البته این به TikTok نیز کمک می کند. این می تواند از ورود ستاره ها به اینستاگرام یا سایر رقبای بالقوه پردرآمدتر جلوگیری کند. با این حال، ممکن است سازندگان بیشتری را به تولید کلیپ‌های تبلیغاتی تشویق کند – ممکن است مواد تمیزتر و قطبش کمتری را ببینید. اگر محتوای سیاسی یا خطرناک تر TikTok را دوست دارید، هیجان انگیز نخواهد بود، اما ممکن است به TikTok کمک کند تا در برابر رقابت شدید فزاینده مقاومت کند.

اشتراک گذاری