امروز:8 اردیبهشت 1403

اپل در آپدیت جدید صدای ایرتگ ها را افزایش داده است تا راحت تر پیدا شوند

اپل در ماه فوریه اعلام کرد که تغییراتی را ارائه می‌کند که پیدا کردن AirTags را آسان‌تر می‌کند، پس از اینکه چندین داستان از بازیگران بد استفاده از ردیاب برای تعقیب افراد منتشر شد. یکی از تغییرات آتی که وعده داده بود، تنظیم صدایی است که AirTag ها منتشر می کنند تا حداکثر ممکن باشد تا آنها را راحت تر پیدا کند. اکنون، همانطور که MacRumors گزارش می دهد، غول فناوری شروع به ارائه این قابلیت با آخرین به روز رسانی سیستم عامل دستگاه کرده است.

در حالی که اپل یادداشت های انتشار منتشر کرده است تا نشان دهد که این به روز رسانی چه چیزی را به ردیاب اضافه می کند، اما اشاره ای نکرد که این شرکت به تدریج این ویژگی را به صورت مبهم در دسترس قرار می دهد. به گفته این نشریه، تنها یک درصد از کاربران این به‌روزرسانی را در روز سه‌شنبه دریافت کردند، اما تا 3 می به 10 درصد و تا 9 می به 25 درصد از کاربران تحویل داده می‌شود. اپل انتظار دارد تا 13 می (13 می) عرضه را تکمیل کند.

در اوایل آوریل امسال، مادربرد اطلاعات پلیسی را به دست آورده بود که شامل 50 مورد از زنانی بود که اعلان دریافت می کردند یا صداهای هشدار می شنیدند که نشان می داد شخصی آنها را با AirTag ردیابی می کند. در حالی که این تعداد زیاد نیست، اما تعداد رو به رشدی از موارد را نشان می دهد که در آن ردیاب ها برای اهداف تعقیب استفاده می شوند. در تلاشی برای جلوگیری از ابزار انتخابی یک شخصیت ترسناک، اپل وعده چند ویژگی ضد تعقیب را داده است که شامل نشان دادن هشدار به مردم مبنی بر اینکه استفاده از دستگاه برای ردیابی افراد جرم است. این شرکت همچنین فناوری یافتن دقیق آیفون های جدیدتر را به روز خواهد کرد تا آنها را قادر به نمایش جهت و فاصله تا یک AirTag ناشناخته کند.

اشتراک گذاری