امروز:16 اردیبهشت 1403

نظرات Reddit در نهایت قابل جستجو هستند

پس از 17 سال، Reddit بالاخره نظرات خود را قابل جستجو کرد. کاربران اکنون می توانند نتایج جستجو را از پاسخ به پست ها به جای پست ها و موضوعات اصلی در یک انجمن دریافت کنند. کارکنان محصول و طراحی نوشتند: «قبلاً [شما] باید هر پست را در انجمن r/London نگاه کنید و نظرات را مرور کنید تا آن را پیدا کنید. اکنون، [شما] می‌توانید به راحتی همه توصیه‌های مختلف در مورد بهترین مکان‌ها برای چای بالا را که مردم در نظرات به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده کنید.»

توانایی جستجوی نظرات، بالاترین درخواست ویژگی از نظرسنجی انجام شده توسط Reddit در سال گذشته بود. علاوه بر این، در طی “تست اولیه محدود” Reddit، حدود 26000 نفر از این ویژگی برای اسکن بیش از پنج میلیارد کامنت استفاده کردند.

Reddit همچنین ارتباط جستجو را برای کمک به کاربران در یافتن نتایج بهبود بخشید. قبلاً، یک نتیجه باید تقریباً دقیقاً با یک جستجو مطابقت می‌کرد، اما اکنون محدودیت کمتری دارد. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی «dogecoin stonks 2021» را جستجو می‌کند و چیزی را که به دنبال آن است نمی‌یابد زیرا مطابقت دقیقی ندارد؛ با درمان جدید ما، احتمال بیشتری دارد که نتایج مرتبط را دریافت کند. ” در واقع، ردیت گفت که برای پرس و جوهایی که قبلاً نتیجه ای دریافت نمی کردند، 60 درصد افزایش یافته است. جستجو در حال حاضر همچنین محتوای جدیدتر را اولویت بندی می کند. برای اولویت بندی نتایج به تاریخچه جستجوی کاربران نگاه می کند.

در نهایت، Reddit رابط جستجوی خود را با طراحی جدید و ساده‌تر بر اساس بازخورد کاربران بهبود بخشید. اکنون پست‌ها را بر سایر انواع محتوا اولویت می‌دهد و صفحه نتایج را ساده‌تر می‌کند تا بتوانید راحت‌تر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. همچنین تعداد نتایج غیرمنتظره را بر اساس قصد «ایمن‌تر کردن جستجو» کاهش می‌دهد. ویژگی‌های جدید اکنون در سرتاسر جهان در وب‌سایت دسکتاپ در دسترس هستند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن‌ها به برنامه‌ها وجود ندارد.

اشتراک گذاری