امروز:30 فروردین 1403

YouTube هزاران قسمت برنامه تلویزیونی را برای پخش رایگان در دسترس قرار می دهد

یوتیوب برای اولین بار به کاربران ایالات متحده اجازه می دهد هزاران برنامه تلویزیونی رایگان با پشتیبانی از تبلیغات مانند آشپزخانه جهنمی، هارتلند و اسرار حل نشده را پخش کنند. این امر آن را در رقابت با تلویزیون OTA (over-the-air) و خدمات پخش با سطوح تبلیغاتی از جمله Peacock، کانال Roku، Tubi و دیگران قرار می دهد.

YouTube حدود 4000 قسمت برنامه تلویزیونی رایگان را در کنار 1500 فیلمی که در حال حاضر موجود است ارائه خواهد کرد. این ماه، مجموعه ای از عناوین فیلم جدید از جمله Gone in Sixty Seconds، Runaway Bride و Legally Blonde را اضافه کرد که اکنون به صورت رایگان (فقط در ایالات متحده آمریکا) همراه با تبلیغات در دسترس است.

با پیشنهادات تلویزیونی جدید، یوتیوب بدون شک امیدوار است که کاربران آمریکایی را به پلتفرم خود جذب کند. داشتن ده‌ها قسمت از سریال‌های متعدد به کاربران این امکان را می‌دهد که مانند نتفلیکس و دیگر پلتفرم‌ها انتخاب کنند. یکی از بزرگترین رقبای آن در این زمینه تلویزیون Roku است که یک اختلاف بسیار عمومی با یوتیوب داشت که اخیراً حل شد.

تا سال گذشته، یوتیوب در تلاش بود تا حفره‌های محتوا را با برنامه‌نویسی خود از طریق YouTube Originals پر کند. با این حال، در اوایل سال 2022، اعلام کرد که تا حد زیادی این جاه طلبی ها را رها کرده و به شدت بر روی Black Voices و YouTube Kids Fund تمرکز خواهد کرد. این برنامه با نمایش هایی مانند Cobra Kai تا حدی موفقیت داشت، اما برای سرویس هایی مانند Amazon Prime Video و Netflix خطر چندانی نداشت.

اشتراک گذاری