امروز:1 اردیبهشت 1403

رویداد بعدی گلکسی A سامسونگ در 17 مارس (26 اسفند) برگزار می شود

سامسونگ ارسال دعوت نامه برای رویداد Galaxy A را آغاز کرده است، جایی که از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده خود تحت خط تولید خود رونمایی خواهد کرد. این غول فناوری سال گذشته گلکسی A52 و گلکسی A72 را در همان روز معرفی کرد و سپس A52s، نسخه ارتقا یافته A52 با پردازنده جدیدتر را چند ماه بعد در مناطقی خاص عرضه کرد. می‌توانید این رویداد را در وب‌سایت سامسونگ یا کانال YouTube این شرکت در تاریخ 17 مارس، از ساعت 10 صبح به وقت شرقی تماشا کنید.

این رویداد تنها یک ماه پس از آن برگزار می‌شود که سامسونگ پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود را در اولین رویداد Unpacked سال معرفی کرد. همراه با S22 و S22+، این شرکت همچنین از Galaxy S22 Ultra رونمایی کرد که نشان دهنده ادغام خطوط Galaxy S و Note است. S22 Ultra دارای شکل مستطیلی شکل Note و اسلات داخلی برای قلم S همراه خود است، در حالی که مدل های دیگر ظاهر سنتی دستگاه های خط S قبلی را دارند.

سامسونگ همچنین اخیراً نسخه فن گلکسی اس 21 را با صفحه نمایش 6.4 اینچی و قیمت کمی مقرون به صرفه تر از همتایان استاندارد خود عرضه کرده است. با این حال، اگر در مورد گوشی‌هایی در محدوده قیمتی مشابه گلکسی A صحبت می‌کنیم، آیفون SE جدیدی وجود دارد که اپل در 8 مارس از آن رونمایی کرد. مدل جدید SE مقرون به صرفه از اتصال 5G پشتیبانی می کند و دارای یک تراشه به روز شده است، اما تقریباً شبیه به مدل قبلی خود است. از 18 مارس با قیمت 429 دلار در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری