امروز:7 اردیبهشت 1403

5 ایده رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی لوکس

نوع رنگ آمیزی اتاق پذیرایی درحد خود بسیار متفاوت‌تر از رنگ‌آمیزی دیگر اتاق‌ها است و از همین رو توجه به رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی در چیدمان اتاق تأثیر بالایی دارد. به عنوان مثال اگر شما دیوار را به رنگ تیره طراحی و رنگ‌آمیزی کنید، به راحتی می‌توانید از مبلمان رنگ روشن و کرم و نود بهره بگیرد و بالعکس. از سوی دیگر شما می‌توانید با ترکیب کردن رنگ‌ها و کاغذدیواری‌های رنگی ایده های خلاقانه ای را در پذیرایی خود ایجاد کنید. ایده پردازی پیرامون رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی امری سلیقه‌ای و متفاوت است. شما به راحتی با توجه به نوع چیدمان که انتخاب کرده اید رنگهای بسیار متفاوتی را به دیوار های خانه خود بزنید.

رنگ خانه به سبز آبی آرامش بخش

سبز‌ و آبی بدون شک یکی از آرام ترین و بهترین رنگ های ممکن برای پذیرایی خانه به شمار می‌رود. این رنگ خوشگل که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد، تناژهای مختلفی از روشن تا تیره دارد که از ترکیب های مختلف از سبز و آبی بوجود می‌آید. در ادامه  تصاویری از این رنگ زیبا که به عنوان رنگ دیوار اتاق پذیرایی از آن‌ها استفاده شده را مشاهده کنید و از آن‌ها برای بهترین رنگ برای پذیرایی خود نیز ایده بگیرید:

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با صورتی  کم رنگ و پر نور

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در رده رنگ‌های پرطرفدار برای اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارد، رنگ صورتی است؛ رنگی که شاید یکی از رنگ‌های مناسب اتاق خواب دخترانه باشد، اما با کمی تغییر در آن می‌توانید آن را به عنوان رنگ مناسب اتاق پذیرایی نیز به کار ببرید. شما با ترکیب رنگ کرم و صورتی می‌توانید به یک صورتی روشن و ملایم دست پیدا کنید. این رنگ‌آمیزی ترکیبی با تناژ رنگی سفید را به راحتی برای شما فراهم می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید از طراحی که در اتاق‌های پذیرایی با رنگ سفید بهره می‌بردید، در این سبک رنگ‌آمیزی نیز استفاده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید ترکیب رنگ تیره و روشن در این ایده پردازی به خوبی مشهود است. استفاده از مبل‌های با رنگ تیره هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی‌کند

تزیین اتاق خواب عروس

خوشبختانه چند وقتی است که علم دکوراسیون داخلی در بین اقشار مختلف مردم به خوبی جا افتاده است و تقریباً تمامی افراد تمایل دارند که از این علم در چیدمان دکوراسیون خانه خود بهره بگیرند؛ خصوصاً عروس و دامادها برای چیدن دکوراسیون اولین منزل مشترک خود روی این اصول و علم حساب باز می کنند، زیرا علم دکوراسیون داخلی به تاثیر عوامل موثر در دکوراسیون داخلی می‌پردازد که در ادامه هر کدام از آنها را بررسی خواهیم کرد.

اهمیت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب وقتی بیشتر احساس می شود که برای اولین منزل مشترک زوج های جوان باشد. به دلیل همین اهمیت تصمیم گرفته شد تا در مورد اتاق خواب عروس و نحوه تزیین اتاق خواب عروس و دیزاین و چیدمان آن برای شما صحبت کنیم.

در هر خانه ای اتاق خواب حکم مکانی برای آرامش و رهایی از استرس های روزانه را دارد و از همین رو نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند. اهمیت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب وقتی بیشتر حس می‌ شود که برای افرادی باشد که اولین منزل مشترک خود را تجربه می‌کنند و دکوراسیون منزل مشترک زوج های جوان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید نکات مختلفی را برای طراحی دکوراسیون و تزئینات اتاق خواب عروس ایرانی در نظر گرفته باشید تا نتیجه کار سرشار از انرژی و حس مثبت باشد.

با توجه به اینکه علم دکوراسیون داخلی روز به روز گسترده‌ تر می‌شود، حتی افراد معمولی هم سعی می‌کنند از قوانین و اصول دکوراسیون داخلی برای چیدمان منزل خود آگاه شوند و از آن ها استفاده کنند. خیلی از عروس و داماد ها هم برای چیدمان اولین منزل مشترک خودشان تصمیم می گیرند این اصول و قوانین را مطالعه کنند و برای چیدمان منزل خود آن ها را به کار گیرند.

نحوه چیدمان کیف در کمد لباس

برای چیدمان کیف در کمد بهتر است که کیف های دستی را در مکانی خشک و خنک قرار دهیم به نحوی که در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشند چرا که بیشتر کیف ها چه چرم باشند و چه پارچه ای و یا هر متریال دیگر، ممکن است به راحتی در در معرض آفتاب رنگ پریده و محو شوند. همچنین گرمای زیاد روی شکل و فرم کیف تاثیر منفی دارد. پس بهترین حالت قرار دادن کیف ها در یک کمد خنک و درب دار است.

اگر از کیف های شل و وارفته در کمد که نمی توانید آن ها را به هیچ شکلی ثابت نگه دارید خسته شده اید به روزنامه و کاغذ باطله و یا تکه پارچه پناه ببرید.البته باید توجه داشته باشید که روزنامه ممکن است روی کیف ها جای جوهر باقی بگذارد پس حتما این موضوع رو در نظر داشته باشید خصوصا برای کیف هایی که آستر روشن دارند. می توانید این ترفند را برای کیف های خارج از فصلی و  که در حال حاضر استفاده نمی کنید یا کیف های رسمی که در طول سال کمتر از آنها استفاده می کنید، به کار ببرید.

اشتراک گذاری