امروز:10 فروردین 1403

بازگشت سایت اشتراک فایل LimeWire به عنوان یک بازار NFT

در عصر اینترنت، هیچ چیز برای همیشه از بین نمی رود و همه چیز را می توان بارها و بارها به عنوان راهی آسان برای فروش محصولات احیا کرد. متأسفانه، هر آنچه که نسل والدین ما نسبت به مارک‌هایی مانند پولاروید و آتاری داشتند، برای فروش هر چه که صاحبان جدید آن‌ها انتخاب می‌کنند، استخراج شده است. در نتیجه، زمان آن رسیده است که نامی جدیدتر و تازه‌تر از گرد و غبار بازگردد و به همه افراد بالای 34 سال یادآوری کند که دوران کودکی ما اکنون چیزی است که مردم نسبت به آن احساس نوستالژی دارند. اوه، و بدون هیچ چیز، LimeWire به عنوان یک بازار NFT باز می گردد.

بازگشت سایت اشتراک فایل  LimeWire به عنوان یک بازار NFT

در ماه مه، LimeWire به عنوان یک “بازار کلکسیونی دیجیتال آماده و آماده برای هنر و سرگرمی، که در ابتدا بر موسیقی تمرکز دارد، دوباره راه اندازی می شود.” حامیان آن بر این باورند که این مکان مکانی برای هنرمندان و طرفداران خواهد بود که بدون “موانع فنی چشم انداز فعلی NFT” زیورآلات دیجیتالی ایجاد و بفروشند. امیدوار است با گروهی از نوازندگان برجسته به امید انتشار اخباری در مورد رستاخیز LimeWire به این امید که یک میلیون خریدار مشتاق قبل از پایان سال اول ثبت نام کنند، همکاری کند.

LimeWire تضمین می کند که “مبتدیان NFT” به خوبی مورد توجه قرار می گیرند، ثبت نام آسان، قیمت گذاری به دلار آمریکا و فقدان هرگونه نگهبانی مبتنی بر رمزارز را ارائه می دهند. کاربران می توانند مستقیماً از کارت های اعتباری خود (یا هر پول معمولی دیگری) از طریق پلتفرم پرداخت Wyre که توسط OpenSea نیز استفاده می شود، خرید کنند. این شرکت افزود که با “هنرمندان درجه یک” از دنیای موسیقی کار می کند که محتوا را برای پلتفرم ایجاد می کنند و همچنین خطوط ارتباطی را با طرفداران مشتاق باز می کنند.LimeWire عبارت روز تضمین می کند که “مبتدیان NFT” به خوبی مورد توجه قرار می گیرند، ثبت نام آسان، قیمت گذاری به دلار آمریکا و فقدان هرگونه نگهبانی مبتنی بر رمزارز را ارائه می دهند. کاربران می توانند مستقیماً از کارت های اعتباری خود (یا هر پول معمولی دیگری) از طریق پلت فرم پرداخت Wyre که توسط OpenSea نیز استفاده می شود، خرید کنند. این شرکت افزود که با “هنرمندان درجه یک” از دنیای موسیقی کار می کند که محتوا را برای پلتفرم ایجاد می کنند و همچنین خطوط ارتباطی را با طرفداران مشتاق باز می کنند.

رستاخیز LimeWire توسط Julian و Paul Zehetmayr، که هر دو از مدیران اجرایی شرکت هستند، انجام می شود. Zehetmayrs چهره های پشت Eversign و همچنین شرکت های نرم افزار b2b Currencylayer و Stack Holdings هستند. جولیان در بیانیه‌ای گفت: مهم است که توجه داشته باشیم که LimeWire را به عنوان جایگزینی برای پلتفرم‌های استریم راه‌اندازی مجدد نمی‌کنیم، بلکه به‌عنوان یک کانال اضافی برای هنرمندان برای فروش موسیقی و هنر انحصاری مستقیماً به کلکسیونرها.

البته، مشخص نیست که افرادی که واقعاً LimeWire را دوست داشتند، علاقه زیادی به خود پلتفرم در آن روز داشتند یا خیر. به هر حال، توانایی LimeWire برای اینکه به شما اجازه دزدی غیرقانونی موسیقی از دوستان و دشمنان خود را بدهد، همراه با اضافه شدن برخی نرم افزارهای جاسوسی است. اما با بازگشت LimeWire و Napster در پس‌زمینه به‌عنوان نوعی چیز واقعیت مجازی این روزها، شاید بتوانیم با هم جمع شویم تا Kazaa را احیا کنیم تا بتوانیم یک بار دیگر از شنیدن آهنگ اسکیمو کورکی و جویس پیگز لذت ببریم، حتی اگر ما d سعی کرد آهنگ I Want It That Way از Backstreet Boys را دانلود کند.

این روزها در پس‌زمینه به‌عنوان نوعی چیز واقعیت مجازی بازی می‌کنیم، شاید بتوانیم با هم جمع شویم تا Kazaa را احیا کنیم تا بتوانیم یک بار دیگر از شنیدن آهنگ اسکیمو کورکی و جویس پیگز لذت ببریم، حتی اگر سعی کرده‌ایم Backstreet را دانلود کنیم. پسران من آن را می خواهم آن راه.

اشتراک گذاری